اطلاع رسانی
1397/9/12 دوشنبه
سرپرست دانشگاه پيام نور استان فارس از مركز فيروزآباد بازديد كرد

.

سرپرست دانشگاه پيام نور استان فارس از مركز فيروزآباد بازديد كرد

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس و دبیرخانه منطقه هفت به همراه رئیس نظارت و ارزیابی به صورت سرزده از دانشگاه پیام نور فیروزآباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور فیروزآباد، دکتر محمد حسن صیف سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس و رئیس دبیرخانه منطقه ۷ با هیات همراه به صورت سرزده از حوزه های مختلف مرکز فیروزآباد بازدید کرد.

دکتر صیف به منظور بررسی عملکرد این مرکز دانشگاهی ضمن گفت و گو با مراجعان و کارکنان با حضور در قسمت های مختلف از جمله آموزش، امتحانات، دانشجویی، سایت، مجموعه فرهنگی و ... از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته که به همراه رئیس نظارت و ارزیابی صورت گرفت از تمامی بخش های مختلف این مرکز دانشگاهی بازدید و بر ارائه کامل خدمات به دانشجویان، پاسخگویی سریع، تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان تاکید شد.

دکتر صیف در این بازدید که رئیس نظارت و ارزیابی و مسئولان بخش‌های این مرکز ایشان را همراهی می‌کردند، بر لزوم ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی، تجاری‌سازی علمی با افزایش رابطه با صنعت، فرهنگی و رفاهی دانشجویان، استادان و کارکنان تأکید کرد.

وی در نشستی با مسئولان بخش‌های مختلف دانشگاه پیام نور فیروزآباد نواقص، مشکلات این مرکز را بررسی و در بخش دیگری کارکنان این مرکز به‌صورت چهره به چهره مشکلات خود را با دبیر منطقه هفت‌در میان گذاشتند

لازم به ذکر است صیف از امکانات دانشگاهی آزمایشگاهی و فرهنگی و طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد اعم از محوطه‌سازی، سالن چندمنظوره ورزشی و دیگر بخش‌ها بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات سد راه تکمیل این پروژه‌ها قرار گرفت.




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر