اطلاع رسانی
1397/4/13 چهارشنبه
برگزاری مطلوب امتحانات با حضور همه همکاران اداری وعلمی

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به پایان امتحانات دانشگاه پیام نور اظهارداشت: تلاش همه همکاران دانشگاه پیام نور فارس برای برگزاری مطلوب امتحانات پایان ترم دانشجویان ستودنی است.

دکتر عبدالرسول قرائتی افزود: در امر برگزاری امتحانات،همه همکاران اداری وعلمی سراسر استان فارس، همکاری خوب و درخورتقدیری داشتند که جای تشکر وقدردانی از همه همکاران عزیز است.

وی از همه همکاران خواست تا پیشنهادها و راهکارهای خود را برای بهره مندی مطلوب تر از پتانسیل همه کارکنان در امر برگزاری امتحانات ارائه دهند.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس درعین حال یادآور شد: به دلیل وضعیت خاص کنونی دانشگاه، لازم است همه دانشگاهیان پیام نور فارس در هر رده مسئولیت وخارج از بحث علمی و اداری و با هرنوع وضعیت استخدامی، برای حفظ جایگاه دانشگاه و پیشرفت آن تلاش کنند.

دکتر قرائتی با اشاره به اینکه طبق شنیده های موثق امسال تکمیل ظرفیت آزمون سراسری در آبان ماه انجام نخواهد شد، اضافه کرد: در ماه آینده ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه همزمان با انتخاب رشته کنکوری ها برگزارمی شود که دراین کار مهم نیزنیازمند حضور پرتلاش و چشمگیرهمه همکاران اداری وعلمی هستیم، چرا که این زمان تنها فرصت جذب دانشجو برای یکسال آینده است که نبایستی به راحتی از دست دهیم.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر