اطلاع رسانی
1398/3/27 دوشنبه
تفاهم نامه همکاری بین هیئت والیبال فارس و دانشگاه پیام نور منعقد شد
گام بلند دانشگاه پیام نورفارس در رشته والیبال

.

تفاهم نامه همکاری بین هیئت والیبال فارس و دانشگاه پیام نور منعقد شد

گام بلند دانشگاه پیام نورفارس در رشته والیبال

با انعقاد تفاهم نامه هیئت والیبال فارس و دانشگاه پیام نور استان، زمینه توسعه ورزش والیبال در دانشگاه پیام نور شیراز و سایر شهرهای فارس فراهم شد.

دکتر محمد حسن صیف رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در مراسم انعقاد این تفاهم نامه با بیان اینکه رویکرد دانشگاه پیام نور استان فارس توسعه ورزشهای همگانی وقهرمانی در همه بخشهای دانشجویی، اساتید وکارکنان وحتی خانواده های آنان است، اظهارامیدواری کرد: با انعقاد تفاهم نامه با هیئت  والیبال شاهد توسعه این رشته ورزشی و کسب موفقیت های دانشجویان دراین رشته باشیم.

 دکتر امیراحمدی دبیر هیئت والیبال استان فارس نیز با بیان اینکه  دانشگاه پیام نور فارس ، دانشگاه بزرگی است که زیرساخت های مناسبی در حوزه ورزش دارد، افزود: برای برگزاری دوره های آموزشی در حوزه داوری، مربیگری و همچنین برگزاری  سمینارهای مختلف در حوزه آسیب شناسی و آموزشی در حوزه والیبال آمادگی کامل داریم.

وی همچنین اظهارامیدواری کرد با توسعه همکاری های دانشگاه پیام نور و هیئت والیبال، شاهد برگزاری مسابقات ورزشی داخلی وکشوری در دانشگاه پیام نور شیراز باشیم.

دکتر احمدی رییس دانشگاه پیام نور شیراز نیز در این نشست گفت: دانشگاه پیام نور شیراز با ۱۰هزار دانشجو فعالیت دارد که تلاش داریم ورزش را به صورت مهارتی نیز با جدیت بیشتر دنبال کنیم.

وی افزود: پتانسیل برگزاری دوره های مختلف ورزشی، مسابقات استانی و ... در دانشگاه پیام نور شیراز فراهم است.

آموزش مهارت های ورزشی به خانواده کارکنان و اعضای هئیت علمی نیز از جمله مواردی بود که رییس دانشگاه پیام نور شیراز بر آن تاکید کرد.

محسن کریمی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان فارس نیز با اشاره به مفادی از تفاهم نامه منعقد شده ابراز امیدواری کرد با اخذ مجوزهای لازم در تابستان جاری شاهد برگزاری دوره های آموزش مربی گری والیبال ،داوری و... در دانشگاه پیام نور شیراز باشیم.

خانم عباس پور  نائب رئیس هیئت والیبال استان فارس نیز که در این مراسم حضور داشت، از توجه ویژه دانشگاه پیام نور به ورزش پرطرفدار والیبال تقدیر و ابراز امیدواری کرد: با حمایت ویژه رئیس دانشگاه پیام نورفارس شاهد توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشگاه باشیم.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر