اطلاع رسانی
1394/4/14 یکشنبه
دکتر قرائتی :زمینه حضور فارغ التحصیلان این دانشگاه در صنایع تولیدی استان فراهم می شود

.

دکتر قرائتی :زمینه حضور فارغ التحصیلان این دانشگاه در صنایع تولیدی استان فراهم می شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس و جمعی از مدیران واعضای هیئت علمی این دانشگاه با حضور در مجموعه شرکت های کولرهوایی آبان ضمن بازدید از مراحل تولید  مبدل های حرارتی هوا خنک، در نشستی صمیمانه با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت، راه های گسترش همکاری های صنعت ودانشگاه را بررسی کردند.

شرکت کنندگان در این نشست  به بیان دیدگاه ها و نظرات خود برای تعامل بیشتر بین صنعت ودانشگاه پرداختند و درباره موارد قابل اجرا در تفاهم نامه مشترک به بحث وبررسی پرداختند.

بنابراین گزارش، دراین نشست رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با ذکر جایگاه مهم علمی دانشگاه پیام نور به بخشی از پتانسیل ها وظرفیت های این دانشگاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: 60هزار دانشجو در40شهر استان فارس در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند که 240عضو هیئت علمی در کنار بیش از 3هزار استاد مدرس مسئولیت مهم آموزش این دانشجویان را برعهده دارند.

دکتر قرائتی با بیان اینکه اکثر رشته های فنی ومهندسی در دانشگاه پیام نور شیراز دایر است ابراز امیدواری کرد با انعقاد تفاهم نامه های لازم و ایجاد دفتر ارتباط با صنعت ، زمینه حضور فارغ التحصیلان این دانشگاه در صنایع تولیدی استان فراهم گردد.

مهندس خیری مدیرعامل مجموعه شرکت کولرهای هوایی آبان نیز درادامه این نشست، با بیان اینکه کلیه امور انجام شده در شرکت مذکور براساس استانداردهای جهانی انجام گرفته است یادآور شد: به دلیل بروکراسی های موجود، در حال حاضر بین صنعت ودانشگاه حلقه مفقوده ای وجود دارد که ما به سهم خود سعی داریم این شکاف را از بین ببریم.

وی اضافه کرد: با تلاشهای صورت گرفته در طی سالیان فعالیت شرکت کولرهوایی آبان، در پایه گذاری،تولید و ارائه خدمات تا حدودی موفق بوده ایم که این امرموجب کسب عنوان های صادر کننده نمونه، واحد نمونه و کارآفرین نمونه کشور شده است.

مهندس کرم، معاون توسعه منابع انسانی شرکت کولر هوایی آبان نیز دراین نشست با بیان اینکه با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه های استان سعی داریم زمینه همکاری گسترده تر با مراکز علمی را فراهم کنیم ، اظهارداشت: شرکت کولر هوایی آبان علاوه بردریافت گواهی های مدیریت کیفیت(iso)، موفق به نشانce اروپا جهت تمامی محصولات تولیدی خود نیز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری دانشگاهیان، دانش وفنی صنایع در کشور بومی سازی شود.

در حاشیه این نشست ، مهندس راد قنبری مدیر روابط عمومی شرکت کولرهوایی آبان نیز گفت: این شرکت با فعالیت بیش از 600 پرسنل، در قالب 4 بخش مهندسی و طراحی پایه،طراحی ابزار مکانیکی،طراحی سازه وفنداسیون  و طراحی برق،الکترونیک وابزار دقیق فعالیت دارد. وی افزود: تاکنون بیش از 7هزار مبدل حرارتی خنک کننده دراین شرکت تولید و نصب گردیده است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر