اخبار برگزیده
1397/6/21 چهارشنبه
مراسم یادبود دکتر دوگانی معاون فقید دانشگاه پیام نور کشور با حضور مسئولین ارشد استان فارس

.

مراسم یادبود دکتر دوگانی معاون فقید دانشگاه پیام نور کشور با حضور مسئولین ارشد استان فارس
 
مراسم یادبود مرحوم دکتر دوگانی معاون فقید پارلمانی دانشگاه پیام نور و نماینده پیشین فسا در مجلس شورای اسلامی با حضور آیت ا... دژکام نماینده ولی فقیه دراستان فارس وامام جمعه شیراز و مهندس تبادار استاندار فارس در شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در این مراسم که از سوی هیئت فسایی های مقیم شیراز و دانشگاه پیام نور فارس برگزار شده بود، آیت ا... دکتر دژکام نماینده ولی فقیه درفارس وامام جمعه شیراز به برخی از سجایای اخلاقی و توانمندی های علمی مرحوم دوگانی اشاره کرد و اظهارداشت: مرحوم دوگانی درعین حال که یک عالم بود،عالم به زمان خویش نیز بود و تحلیل مناسبی از جریانهای اطراف داشت.
وی افزود: مرحوم دکتر دوگانی، دانشمند و خدمتگزاری بود که رحلتش جامعه علمی کشور ، مردم فارس علی الخصوص شهرستان فسا را متاثر کرد.
امام جمعه شیرازاظهارداشت: به دلیل مواضع شایسته وسطح علمی بالا، همیشه نظرات مرحوم دوگانی درجلسات و مجامع دانشگاهی، مورد توجه و تایید دیگران قرار می گرفت.
حجت الاسلام مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس نیز دراین مراسم، اظهارداشت: مرحوم دوگانی به عنوان ریاضیدان،هرچه قدر فرمول های ریاضی را جابه جا می کرد ارتباطش با خدا بیشتر می شد چرا که اگر علم در مسیر خدمت گذاری به دین باشد ارزشمند خواهد بود.
وی افزود: ایشان در طول سالها تلاش و خدمت صادقانه خود، هم جامعه را در مسیر دین قرارمی داد و هم به دین شناسی جامعه هویت بخشید و به دنبال ترویج اصالت دینی در جامعه بود.
مهرابی اضافه کرد: مرحوم دوگانی،جریان شناس و دشمن شناس بود که با نجابت و دیانتش، انسان را مجذوب خود می کرد.
در بخش دیگری از این مراسم ، دکتر سعید مظلومیان رئیس اسبق دانشگاه پیام نور فارس ،به بیان سوابق علمی و مدیریتی مرحوم دوگانی اشاره کرد و یادآور شد: در طول دوازده سال فعالیت دکتردوگانی به عنوان نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی، شاهد تحول عظیمی در همه زمینه ها در سطح این شهرستان بوده ایم.
وی اضافه کرد: مرحوم دوگانی به دلیل اینکه خود از بطن جامعه علمی کشور بود، توجه خاص و ویژه ای به توسعه دانشگاه ها داشت خصوصا تلاش ایشان برای پیشرفت دانشگاه پیام نور چه در سطح استان و بعد از دوران نمایندگی درسمت معاون حقوقی،مجلس و اموراستانهای دانشگاه پیام نور برکسی پوشیده نیست.
گفتنی است در این مراسم دکتر صیف سرپرست دانشگاه پیام نوراستان فارس،معاونین استانداری فارس، نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی،روسای مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور ،اعضای هیئت علمی وکارکنان دانشگاه پیام نور استان فارس و مسئولین شهرستان فسا نیزحضور داشتند.














 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر