اخبار برگزیده
1395/9/17 چهارشنبه
اعلام آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور

.


رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آخر این هفته پایان می یابد.
دکتر عبدالرسول قرائتی افزود: ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر که از 3 آذر آغاز شده بود، پنج شنبه شب به پایان می رسد که این زمان قابل تمدید نمی باشد.
وی افزود: داوطلبان برای مشاهده دفترچه و ثبت نام صرفا می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.
رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس همچنین از تمدید زمان ثبت نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور شهرهای فارس تا 20 آذر ماه خبرداد و دراین خصوص یادآور شد: داوطلبان ثبت نام بدون آزمون در رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور می بایست تا روز شنبه به مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نوردر شهرهای فارس مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
قرائتی، دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی را یکی از مهم ترین شرایط ثبت نام کارشناسی اعلام کرد ویادآور شد: دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی که تا پایان دی ماه نیز فارغ التحصیل می شوند نیز می توانند هم اکنون در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند.
وی، درخصوص مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نیز اظهارداشت: به همراه داشتن شناسنامه،کارت ملی،عکس4*3،گواهی پیش دانشگاهی ودیپلم،کارنامه پیش دانشگاهی و متوسطه در زمان ثبت نام مورد نیاز است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر