اخبار برگزیده
1395/3/1 شنبهمشاور رئیس دانشگاه پیام نور کشور:
دکتر جلالیان:خلاء های ارتباطی در دانشگاه پیام نور برطرف شده است

.



مشاور رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: خلاء های ارتباطی در دانشگاه پیام نور برطرف شده است.
دکتر عسکر جلالیان که در جمع اعضای هیئت علمی،مدیران و روسای مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور سخن می گفت، افزود: درسالهای اخیر خلاء ارتباطی بین دانشگاه در حوزه ملی و وزارتخانه وجود داشت که خوشبختانه با تلاشهای ریاست جدید دانشگاه این مشکل کاملا برطرف شده است واکنون ارتباط بسیار مناسبی بین دانشگاه و وزارت علوم و همچنین معاونت های دولت فراهم شده است.
وی یادآور شد: خلاء ارتباطی بین استانها و سازمان مرکزی وجود داشت که با تعیین معاونین معین استانها در سازمان این مشکلات نیز برطرف خواهد شد.
مشاور رئیس دانشگاه پیام نور یکی از خلاء های دیگر دانشگاه را ارتباط با جامعه عنوان کرد و دراین خصوص اظهارداشت: با تدبیری که اتفاق افتاده است خبرگزاری دانشگاه پیام نور با عنوان یوپنا آغاز به کار کرده است که این رویداد را نیز باید به فال نیک گرفت.
دکتر جلالیان اضافه کرد: دانشگاه پیام نور دانشگاه بزرگی است. و پس از بازدید وزیر علوم از نمایشگاه فناورانه استانها، ایشان نه تنها فرمودند دانشگاه پیام نور باید باقی بماند بلکه تاکید کردند باید با جدیت از این دانشگاه حمایت شود چرا که دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت هایی در حوزه علوم انسانی ، فنی ومهندسی وحتی در حوزه پزشکی است که قابل تحسین است.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر