اخبار برگزیده
1398/1/21 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور از راه اندازی سامانه الکترونیک کمک های نقدی دانشگاهیان پیام نور به هموطنان سیل زده خبر داد.
راه اندازی سامانه الکترونیک کمک های نقدی دانشگاهیان پیام نور به هموطنان سیل زده

.

رئیس دانشگاه پیام نور از راه اندازی سامانه الکترونیک کمک های نقدی دانشگاهیان پیام نور به هموطنان سیل زده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی افزود: این سامانه با توجه به درخواست های مکرر دانشگاهیان پیام نور در سراسر کشور که همواره در تمامی بحران ها بنا به وظیفه انسان دوستی در کنار مردم ایران حضور فعال داشته اند و همچنین در نظر گرفتن پراکنش بالای جغرافیایی دانشگاه، طراحی و در اختیار همکاران قرار گرفته است.
وی افزود: هر کدام از همکاران علمی و یا اداری دانشگاه پیام نور می توانند با ورود به سامانه جامع اداری و مالی (ERP) بر اساس تمایل خود از یک تا 5 روز از حقوق خود را برای کمک به هموطنان سیل زده اهدا نمایند.
وی با اشاره به درخواست های دانشجویان نیز افزود: آن دسته از دانشجویان و هموطنان عزیز که به سامانه فوق دسترسی ندارند، می توانند وجوه نقدی خود را به شماره حساب 73016010(به نام دانشگاه پیام نور) بانک تجارت شعبه شهید محلاتی که به این امر اختصاص داده شده واریز نموده و رسید را ارائه کنند تا برای کمک به آسیب دیدگان از حادثه سیل اختصاص یابد.
دکتر زمانی در پایان یادآور شد: فضای فیزیکی کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه از ابتدای شروع بحران، برای اسکان و کمک به سیل زدگان در اختیار ستادهای بحران استانی و شهرستانی قرار گرفته است.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر