اطلاع رسانی
1395/12/16 دوشنبه
غرس نهال دردانشگاه پیام نور شیراز با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان

.

با حضور مسئولین مراسم غرس نهال در دانشگاه پیام نور مرکز شیراز برگزار شد.
رییس دانشگاه پیام نور استان فارس: روزدرختکاری فرصتی مناسب برای توسعه فضای سبز در محیطهای آموزشی و دانشگاهی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، همزمان با 15 اسفند ، مراسم روز درختکاری با حضور عبدالرسول قرائتی رییس دانشگاه پیام نور استان فارس، قاسم فروزانی سرپرست دانشگاه پیام نورمرکز شیراز و جمعی از اساتید،کارکنان و دانشجویان در این مرکز دانشگاهی برگزار شد.
در این مراسم که به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی برگزار شد ، عبدالرسول قرائتی رییس دانشگاه پیام نور استان فارس با تأکید بر حفظ و گسترش فضای سبزگفت :درختکاری یک سنت ارزشمند و ماندگار است و روزدرختکاری فرصتی مناسب برای توسعه فضای سبز در محیطهای آموزشی و دانشگاهی است.
وی افزود: با توجه به طرح کشوری سازمان مرکزی و عزم جدی درخصوص توسعه فضای سبز با رویکرد درختکاری ، شایسته است مسئولین مراکز و واحدها ، نسبت به این امرمهم اهتمام ویژه داشته باشند و با ترویج فرهنگ خداپسندانه درختکاری زمینه نشاط ، طراوت و بالندگی محیط دانشگاه را فراهم سازند.
قاسم فروزانی سرپرست دانشگاه پیام نور شیراز ضمن تاکید بر حفظ و حراست از منابع طبیعی و احیای فرهنگ درختکاری گفت: گسترش فضای سبز دانشگاه از جمله برنامه های اصلی دانشگاه پیام نور شیراز می باشد.
در این مراسم به صورت نمادین تعدادی اصله نهال توسط مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان، در محوطه اطراف مسجد الزهرا (س) دانشگاه پیام نورمرکز شیراز کاشته شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر