اطلاع رسانی
1394/6/9 دوشنبه
مادری که سرکلاس می نشیند ولی مدرک دانشگاهی نمی خواهد!!

.

ناامیدی در مقابل اراده دانشجوی روشن دل ممسنی زانو زد

کلثوم ضرغامی دانشجوی روشن دل دانشگاه پیام نور ممسنی حافظ و مربی قرآن است و مربی ماشین بافی دختران نابینا و همچنین عضو هیات مدیره موسسه خیریه مهرورزان و نابینایان شهرستان ممسنی. دانشجوی روشن دل ما در مسابقات حفظ قرآن در بین دانشجویان دانشگاه خود، در منطقه و شهرستان به طور متوالی مقام اول را کسب کرده و تا حالا لحظه ای دست از تلاش برنداشته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ممسنی، مادر دانشجوی روشن دل کلثوم ضرغامی، دانشجوی این دانشگاه که هر وقت دختر نابینایش کلاس داشته عصای دست دخترش می شود در کنارش سرکلاس درس می نشیند، می گوید: از کوچکی به هوش بالای دخترم پی بردم، او را در مدرسه عادی ثبت نام کردم تا نه تنها از دیگر همسن و سالانش عقب نماند بلکه بتواند دامنه اطلاعاتش را گسترده تر کند.

این مادر مهربان ادامه می دهد: عشق به فرزندم به همراه حس مادری ام مرا مصمم کرده که تا زنده ام کنار دختر نابینایم باشم و نگذارم از آموزش دخترم که همیشه آرزویم بوده کم شود.

وی تصریح کرد: از انتخاب دانشگاه پیام نور برای ادامه تحصیل دخترم به خاطر نوع سیستم آموزشی و محتواهای الکترونیکی که زمینه مناسبی را برای ادامه تحصیل نابینایان فراهم کرده است، رضایت دارم.

این دانشجوی حافظ و مربی قرآن که وجودش سرشار از تلاش، امید واعتماد به نفس است و تاریکی چشمانش را با نور قرآن روشن نموده است، گفت: در کنار مادرم، نابینایی برایم محدودیت ایجاد نکرده بلکه با کمک مادرم توانسته ام پله های موفقیت را طی کنم و از خداوند متعال برای تمامی نعمت هایش به ویژه مادری که من هدیه داده شکرگزاری می کنم.

گفتنی است، کلثوم ضرغامی دانشجوی ترم اخر رشته الهیات- علوم قرآن وحدیث این دانشگاست که بر ادامه تحصیل در مقاطع بالا مصمم است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر