اطلاع رسانی
1395/10/29 چهارشنبهنشست معاونین دانشگاه پیام نور کشور با کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور فارس
معاون اداری،مالی دانشگاه پیام نور کشور خبرداد:تلاش برای تبدیل وضعیت کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور؛ نیروهای دانشگاه تعدیل نمی شوند

.

نشست معاونین دانشگاه پیام نور کشور با کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور فارس امروز در دانشگاه پیام نور فارس برگزار شد.
معاون اداری،مالی دانشگاه پیام نور کشور خبرداد:
تلاش برای تبدیل وضعیت کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور؛ نیروهای دانشگاه تعدیل نمی شوند
معاون اداری ومالی دانشگاه پیام نور گفت: اقدامات لازم برای تبدیل وضعیت کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه در دست اقدام است.
دکترحسنی که در نشست معاونین واعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور کشور با نمایندگان اعضای هیئت علمی وکارکنان دانشگاه پیام نور شهرهای فارس در شیراز سخن می گفت، بر رعایت صرفه جویی در هزینه های دانشگاه تاکید کرد و درعین حال اظهارداشت: هیچ بحث تعدیل نیرو در دانشگاه وجود ندارد حتی اگر واحدی تعطیل یا تجمیع شود باز هم کارمندان آن واحد بیکار نمی شوند.
وی یادآور شد: بعد از 8 سال ارتقای شغل و حق مدیریت کارکنان واعضای هیئت علمی در دانشگاه پیام نور اجرایی شده است.
گفتنی است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی راد مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور با اشاره به نقش ایمان در شخصیت انسان بیان داشت:«ایمان باید خود را در حرف و عمل نشان دهد.انسان باید در عمل دیگران را به ایمان دعوت کند.»
معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور فارس نیز دراین مراسم ضمن تسلیت ارتحال آیت الله رفسنجانی و پاسداشت یاد و خاطره ی یار انقلاب، گفت:« شرایط گذشته دانشگاه، شرایط نگران کننده بود اما در حال حاضر با عنایت به اتفاقات خوب به آینده امیدواریم.»
دکتر کریمی تاکید کرد:«من اعتقاد دارم باید متفاوت باشیم و خاص حرکت کنیم و وجه تمایزی نسبت به رقبا داشته باشیم.»
وی افزود:« با پیگیری های خوب مدیریت مالی بسیاری از دغدغه های مالی سال گذشته نیز برطرف شده و نه تنها شرایط نگران کننده ای نداریم بلکه بسیار امیدوار هستیم و آینده روشنی را برای دانشگاه متصور هستیم.
معاون پژوهشی دانشگاه از ایجادتعاملات مناسب با دولت ومجلس و وزارت علوم خبرداد و یادآورشد: سامانه های کتاب همراه،
موبایل بوک و تلویزیون تعاملی از جمله جدیدترین فعالیت های حوزه پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور است که بزودی دراختیار دانشجویان قرار می گیرد.
در بخشی دیگر از این نشست کارکنان و اعضای هیئت علمی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
دکتر فراهانی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور نیز دراین نشست به برخی از سئوالات مطرح شده در حوزه آموزشی پاسخ گفت. وی در خصوص مشکلات اعضای هیئت علمی ماموربه تحصیل در مقطع دکتری و همچنین نیروهای علمی پیمانی مشروط اظهارداشت: با نظر مساعد رئیس دانشگاه،بسیاری از مشکلات مربوطه در خصوص تبدیل وضعیت اعضای هئیت علمی و ارتقای آنان حل شده است.

















 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر