اطلاع رسانی
1396/4/3 شنبه
توسعه همکاری های بانک تجارت ودانشگاه پیام نور فارس

.


راه های توسعه همکاری بین بانک تجارت و دانشگاه پیام نور استان فارس بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس در دیدار مشترک حسینی سرپرست بانک تجارت استان فارس با دکتر قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان، راه های گسترش همکاری های دوجانبه مورد بحث وبررسی قرار گرفت.
دراین دیدار دکتر قرائتی به بیان بخشی از توانمندی ها وپتانسیل های دانشگاه پیام نور پرداخت واظهارداشت: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های بزرگ دولتی با 650هزار دانشجو است که سهم استان فارس از این تعداد حدود 42 هزار دانشجو است.
وی اضافه کرد: به دلیل سیستم آموزشی استاندارد و کیفیت بالای آموزشی، گرایش مناسبی از سوی متقاضیان تحصیل به سمت دانشگاه پیام نور وجود دارد که خوشبختانه فارغ التحصیلان این دانشگاه از نظر شغلی نیز با کمترین مشکلی مواجه هستند.
دکتر قرائتی تصریح کرد: در حالی که دانشگاه پیام نور کمترین هزینه برای دانشجو دارد ولی فارغ التحصیلان با بالاترین راندمان علمی را تحویل جامعه می دهد.
حسینی سرپرست بانک تجارت در استان فارس نیز دراین نشست با اشاره به انعقاد تفاهمنامه فی مابین دانشگاه پیام نور کشور و بانک تجارت ، خواستار توسعه همکاری های دوجانبه شد.
وی ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن کامل تفاهم نامه مذکور،شاهد گسترش این همکاری ها در حوزه های مختلف از سپرده گذاری بیشتر و اعطای تسهیلات باشیم.
گفتنی است در بخش دیگری از این نشست کوثری مدیر مالی دانشگاه پیام نور استان، عسکری رئیس بانک تجارت شعبه عفیف آباد و همچنین چندتن از مدیران بانک تجارت استان به بیان دیدگاه ها ونظرات خود پرداختند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر