اطلاع رسانی
1397/3/17 پنجشنبه
اعلام آمادگی دانشگاهیان پیام نورفارس برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

.

روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان فارس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مدیران،اساتید،کارکنان ودانشجویان این دانشگاه در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با ملت قهرمان واستکبار ستیز ایران اسلامی حضور چشمگیری خواهند داشت.

در بیانیه دانشگاه پیام نور استان فارس آمده است: روز قدس نه تنها روز انزجار امت اسلام از رژیم غاصب و منفور صهیونیستی است، بلکه روز حمایت از مستضعفین جهان می باشد و تلنگری است به گردانندگان و حامیان اصلی محور ضد مقاومت که امروزه با حمایت های آشکار و پنهان خود از تروریسم بر طبل توخالی حقوق بشر می کوبند و البته مردم آزاده جهان نیز امروز تفاوت بین دلسوزان موضوع فلسطین و حمایت از مسلمانان را با خائنینی که جز ادعا چیزی ندارند به خوبی درک می‌کنند. امروز استکبار جهانی در طرحی مهندسی شده، پیچیده و خطرناک، مسلمانان جهان را به آتش تفرقه و تکفیر گرفتار کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هرچه زمان می‌گذرد اهمیت روز قدس و چهرۀ پلید رژیم صهیونیستی بیش از گذشته بر ملت‌های جهان آشکار می‌شود. روز قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان است. قدس سرزمین انبیاء و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای خودباخته به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطینی مبدل شده‌ است.

آری، روز جهانی قدس، میراث و یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگ پرچمدار انسانیت امام خمینی کبیر(ره)، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلام و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز، دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود خواهد لرزید.

بنا برتأکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی)، مسأله فلسطین علیرغم تلاش همه جانبه آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن به عنوان مسئله ای منطقه ای، عربی و یا ملی، دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و به عنوان مسأله ای جهانی، بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملتهای آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران، تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.

دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان فارس ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه‌ رژیم جعلی صهیونیستی  و توطئه های اخیر آمریکایی ها، حسب رسالت و وظیفه ذاتی خود همنوا با تمام وجدان های پاک و ظلم ستیز با افتخار فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهد و لحظه‌ای از فکر آزاد‌سازی قدس عزیز از چنگال صهیونیست‌ها بیرون نخواهد رفت.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر