اطلاع رسانی
1395/6/31 چهارشنبه
گسترش همکاری های دانشگاه پیام نور با اداره کل راه آهن استان فارس دربخشهای علمی وپژوهشی

.

امکان استفاده از پتانسیل های مشترک دانشگاه پیام نور استان فارس واداره کل راه آهن استان در بخشهای علمی ،پژوهشی و آموزشی فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، با انعقاد تفاهم نامه همکاری که به امضای دکتر قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس و مهندس مهرداد انصاری مدیرکل راه آهن استان فارس رسید، زمینه توسعه همکاری های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود این دوسازمان ایجاد شد.

این تفاهم نامه با موضوع  استفاده از پتانسیل‌های موجود علمی و پژوهشی طرفین به‌منظور رشد و تعالی دانش و پژوهش در استان فارس، ارتقای بهره وری نیروی کار، ارتقای صلاحیت های فنی و حرفه ای و توانمند سازی دانشجویان برای ورود به عرصه کار و همچنین بهره‌برداری بهتر از توان علمی و امکانات فی‌مابین اعم از فضا، تجهیزات آموزشی و ... منعقد شده است.

جذب دانشجویان کارآموز در رشته های مختلف به‌ویژه رشته های فنی و مهندسی ،هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های فنی و مهندسی در راستای نیازهای تحقیقاتی اداره کل راه‌آهن فارس منطبق با راهبرد دفتر تحقیقات راه آهن جمهوری اسلامی ایران، فراهم آوردن امکان بازدیدهای علمی از کارگاهها و امکانات فنی اداره کل راه آهن فارس برای دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی، استفاده متقابل از کتابخانه‌ها و ظرفیت‌های علمی و تخصصی طرفین وتخصیص بخشی از بودجه تحقیقاتی(در صورت واگذاری اعتبار) به طرحهای پژوهشی پیشنهادی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور در راستای رفع نیازهای پژوهشی اداره کل راه‌آهن فارس از جمله تعهدات اداره کل راه آهن استان فارس درقالب این تفاهم نامه است.

همچنین اجرای فعالیت های مشترک آموزشی- پژوهشی و انتشار مقالات علمی داوری شده حاصل از نتایج پروژه های تحقیقاتی مصوب به نام مشترک دانشگاه و اداره کل راه‌آهن فارس،استفاده متقابل از کتابخانه ها و ظرفیت های علمی و تخصصی طرفین،همکاری در برگزاری همایش ها، سمینارها و سخنرانی ها و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های فنی مهندسی ، مدیریتی و روانشناسی نیز از جمله تعهدات دانشگاه پیام نور استان فارس است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر