اطلاع رسانی
1397/6/16 جمعه
برگزاری آیین تشییع و تدفین پیکر مرحوم دکتر دوگانی معاون حقوقی ومجلس دانشگاه پیام نور

.

مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم دکتر دوگانی،معاون حقوقی،مجلس و اموراستانهای دانشگاه پیام نور کشور و نماینده پیشین فسا در مجلس شورای اسلامی در شهرستان فسا برگزار شد.به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، پیکر دکتر دوگانی پس از برگزاری مراسم وداع در دانشگاه پیام نور فسا و سپس تشییع پرشور در شهر فسا، به زادگاهش شهر دوگان بخش ششده و قره بلاغ انتقال یافت که پس از تشییع باشکوه در دارالرحمه این شهر به خاک سپرده شد. در آیین تشییع و تدفین این استاد دانشگاه و چهره ممتازعلمی شهرستان فسا، دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور،اعضای هیئت رئیسه دانشگاه،روسای دانشگاه پیام نور استان های فارس،بوشهر وکهگیلویه وبویراحمد،چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور شهرهای فارس، مسئولین استانی و مدیران شهرستان فسا، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نورشهرهای فارس،مسئولین سیاسی،انتظامی و نظامی و مردم علم دوست شهرستان فسا و بخش ششده وقره بلاغ حضور داشتند.گفتنی است مراسم یادبود نماینده پیشین فسا در مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه 19 شهریورماه در فسا برگزار خواهد شد.
محمدحسن دوگانی در سال 1335خورشیدی در روستای دوگان از توابع شهرستان فسا تولد یافت. وی تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش و متوسطه را در دبیرستان های شهر فسا گذراند. او دیپلم ریاضی خود را در سال 55 از دبیرستان حکمت فسا اخذ کرد و در همان سال در مقطع کارشناسی ریاضی دانشگاه شهید باهنر کرمان پذیرفته شد.
وی پس از اتمام دوره کارشناسی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرد و در رشته ریاضی با گرایش جبر در دانشگاه شهید باهنر کرمان مشغول تحصیل شد.
دوگانی در سال 72 با دریافت بورس تحصیلی دوره دکترای تخصصی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شفیلد انگلستان این مقطع تحصیلی را با گرایش جبر جابجایی به اتمام رساند.
از جمله فعالیت های اجرایی و علمی او، عضویت در هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، عضو هیات رئیسه دانشگاه شهید باهنر کرمان، عضو هیات ممیزه این دانشگاه و دانشگاه های جنوب شرق کشور بود.
دوگانی از سال 1382به نمایندگی از مردم فسا به مجلس شورای اسلامی راه یافت و این سمت را در دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس بر عهده داشت و همچنین در کمیسیون های برنامه و بودجه و محاسبات نیز عضو بود.
وی تا آخرین لحظه حیات خود، معاون پارلمانی و حقوقی دانشگاه پیام نور بود.




















 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر