اطلاع رسانی
1396/2/18 دوشنبهمعاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور کشور:
دانشگاه پیام نور شیراز ظرفیت ویژه ای برای فعالیت در عرصه بین المللی دارد

.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور کشور گفت: گام های مهمی برای توسعه فعالیت های پژوهشی در دانشگاه پیام نوربرداشته شده است.
دکتر کریمی در حاشیه بازدید از بخشهای مختلف دانشگاه پیام نور شیراز اظهارداشت: روند رشد دانشگاه پیام نور در حوزه های پژوهشی نظیر چاپ مقالات در مجلات بین المللی ISI و ISC،تدوین و تالیف کتب، تفاهم نامه ها و قراردادهای توان افزا، کارآفرین و درآمد زا و افزایش شرکت های دانش بنیان، بسیار مطلوب است که امیدواریم در سال جاری نیز این روند رو به رشد با سرعت بیشتری ادامه یابد.
وی افزود: سرانه مقاله در دانشگاه پیام نوربا چهار هزار عضو هیئت علمی در چهارسال قبل 0.3 بوده است که در سال گذشته به 0.9 افزایش یافته است که انتظار داریم این نسبت در سال جاری به 5/1 ارتقا یابد.
وی همچنین از برگزاری چند استارت آپ مهم در حوزه های فناوری های دیجیتال در دانشگاه پیام نور خبرداد.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور کشور در بخش دیگری از این گفت وگو یادآور شد: دانشگاه پیام نور شیراز یکی از بهترین مراکز دانشگاهی نه تنها پیام نور بلکه آموزش عالی کشور است که از ظرفیت ها وپتانسیل های بالایی در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه تحصیلات تکمیلی، مراکز رشد و نوآوری و همچنین فعالیت در عرصه بین المللی برخوردار است.
دکترکریمی اضافه کرد: مدیریت عالیه دانشگاه نگاه وحمایت ویژه ای برای تحقق این اهداف در این مرکز مورد توجه قرار داده است.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر