اطلاع رسانی
1395/4/6 یکشنبه
نماینده مردم نی ریز واستهبان در مجلس:توسعه دانشگاه پیام نور به نفع همه است باید از آن حمایت کرد

.

توسعه دانشگاه پیام نور به نفع همه است باید از آن حمایت کرد  

درجلسه ای با حضور دکتر مسعودی نماینده مردم شهرستانهای نی ریز واستهبان در مجلس شورای اسلامی، مسائل ومشکلات دانشگاه پیام نور نی ریز مورد بحث وبررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس،دراین نشست دکتر قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، با بیان برخی از مزایای دانشگاه پیام نور اظهارداشت: وجود دانشگاه پیام نور در هر شهرستانی به لحاظ مالی و فرهنگی به نفع جامعه و مردم آن شهر خواهد بود.
وی همچنین بااشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور یک نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است چرا که برای ایجاد ساختار و تدوین سیستم آموزشی آن ، بسیار کار کارشناسی صورت گرفته است که از جمله آن می توان به تنوع در تعداد ساعت های کلاسها، نسبت تعداد کارمند به دانشجو، نسبت تعداد دانشجو به استاد و سرانه مناسب آموزشی و از سوی دیگر بالابردن سطح سواد دانشجویان با استفاده از کمترین امکانات نام برد.
در ادامه این نشست ،دکتر اصغر مسعودی، نماینده مردم شهرستانهای نی ریز واستهبان در مجلس شورای اسلامی نقش دانشگاه پیام نور در سطح کشور را در راستای توسعه علم وسوادآموزی بسیار مهم عنوان کرد و یادآور شد:توسعه دانشگاه پیام نور به نفع همه است چرا که اگر جامعه سواد نداشته باشد به راحتی افکار مردم تغییر خواهد کرد و می توان آنها را فریب داد.
وی یادآور شد: با توجه به مزایای دانشگاه پیام نور از جمله شهریه کم،متن محور بودن،سوالات استاندارد و فارغ التحصیلان با سواد این دانشگاه، این قول را خواهم داد تا هر کاری برای توسعه دانشگاه پیام نور نیاز باشد پیگیری نموده و با افتخار پیگیر مطالبات و حل مشکلات دانشگاه باشم.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور نی ریز با توجه به برگزاری کارگاههای علمی و فرهنگی متعدد،تولید مقالات و پژوهش های علمی ، انجام فعالیت های کارافرینی و موفق بودن دانشجویان این واحد در المپیاد های دانشجویی کشور از جمله دانشگاههای برتر می باشد که همه اینها متعلق به استان و کشور می باشد که بایستی از این فعالیت های ارزنده حمایت بیشتری کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی، دیدار بادکتر قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان که پژوهشگر برتر کشور و دارای سابقه طولانی مدیریتی می باشند را به عنوان دیدار با اولین مدیرکل در سطح استان به فال نیک گرفت وابراز امیدواری نمود: با عنایت ویژه رئیس دانشگاه پیام نور استان، مسیر توسعه دانشگاه پیام نور خصوصا در بخش تحصیلات تکمیلی در شهرستانهای نی ریز و استهبان بیشتر از گذشته هموار شود.
گفتنی است در بخش دیگری از این نشست که نیکنام مدیراموراداری دانشگاه و دکتر قربان زاده مدیر حقوقی دانشگاه  نیز درآن حضور داشت، دکترصداقت رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز به بیان گزارشی از فعالیت های این دانشگاه پرداخت و خواستار توجه و حمایت بیشتر از این واحد دانشگاهی در زمینه توسعه رشته ها، فعالیت های عمرانی و کمک به اجرای طرح باغ انجیر در زمین مازاد متعلق به دانشگاه با توجه به شرایط ویژه و مستعد شهرستان شد.
 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر