اخبار برگزیده
1395/11/17 یکشنبهرئیس دانشگاه پیام نور استان فارس:
قانون مداری در کشور و الگو بودن مسئولین بزرگترین اصل برای حفظ انقلاب است

.


*اخذ مجوز راه اندازی مرکز رشد و نوآوری دانشگاه پیام نور در شیراز
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: پاسداری و صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی، وظیفه مهم همه اقشار جامعه خصوصا دانشگاهیان است.
دکتر عبدالرسول قرائتی در مراسم جشن انقلاب در دانشگاه پیام نورستاد استان فارس افزود: قانون مداربودن مسئولین و الگو بودن آنان در همه زمینه ها بزرگترین اصل برای حفظ انقلاب است.
وی درادامه به بیان شرایط نامناسب کشور در زمان حکومت ستم شاهی پرداخت ویادآور شد: هدف انقلاب اسلامی استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی بود که برای دست یافتن به این اهداف طی سالها تلاش امام راحل و با همراهی مردم، هزینه های زیادی پرداخته شده است که اکنون حفظ ونگهداری از انقلاب بسیارمهم است.
وی افزود: اشتغال از خواسته های مهم مردم است که لازم است در کنار مهار تورم و همچنین برخورد قاطع با اختلاس گران مالی، با جدیت در دستور کار مسئولین قرار گیرد.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس تصریح کرد:همه انقلاب ها بعد از چند سال از اهداف اولیه خود دور می شوند در حالی که انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 37 سال زنده واستوار، به حرکت خود در رسیدن به آرمانهای والای انقلاب و امام راحل ادامه می دهد.
دکتر قرائتی در بخش دیگری از سخنان خود ازتلاشهای تک تک کارکنان دانشگاه پیام نور در استان پهناور فارس به خاطر جذب و حفظ دانشجویان جدید که موجب کسب رتبه دوم استان بعد از تهران در کل کشور گردید،صمیمانه تقدیر کرد.
وی همچنین به برخی از دستاوردها و موفقیت های دانشگاه پیام نور استان فارس در دو سال اخیر پرداخت و یادآور شد: استان فارس در همه بخشها جزو استانهای برتر و تاثیر گذار کشور است.
وی افزود: خیرین و نیکوکاران در یکسال اخیر در حدود 6میلیارد تومان برای توسعه دانشگاه در سطح استان کمک کرده اند.
همچنین بیش از یک میلیارد تومان در یکسال گذشته درآمدهای غیرشهریه ای در استان کسب کرده ایم که این امر کار بزرگی است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین به سفر پرخیر و برکت رئیس دانشگاه پیام نور کشور و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به استان فارس اشاره کرد و دراین خصوص اظهارداشت: برای اولین بار در طول فعالیت دانشگاه، همه اعضای هئیت رییسه به استان فارس سفر کرده اند که خوشبختانه تلاشهای صورت گرفته در استان، مورد رضایت ریاست عالیه دانشگاه و مدیران ارشد سازمان نیز قرار گرفت که این موضوع نشان از محبوبیت استان فارس در طول دو سال اخیر در سازمان مرکزی دارد.
دکتر قرائتی همچنین به برخی تلاشهای صورت گرفته برای ارتقای کارکنان دانشگاه نیز اشاره کرد و دراین خصوص یادآور شد: تبدیل وضعیت 100نفر از کارکنان قراردادی استان در حال انجام است.
وی از پایان یافتن مراحل اخذ مجوز راه اندازی مرکز رشد و نوآوری دانشگاه در شیراز خبرداد ویادآور شد: عملیات اجرایی این مرکز بزودی دراستان آغاز خواهد شد.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر