اخبار برگزیده
1396/3/4 پنجشنبه
برگزاری نشست روسای مراکز وواحدهای استان

.

دکتر قرائتی در جمع روسای مراکز خبرداد: تشکیل شورای کارآفرینی در دانشگاه پیام نور استان فارس  

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با بیان اینکه شورای کارآفرینی در دانشگاه پیام نور استان راه اندازی شده است، اظهارداشت: هم اکنون 8 هسته کارآفرینی در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه پیام نور فارس به فعالیت مشغولند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، دکتر قرائتی صبح امروز در نشست روسای مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور شهرهای فارس،اظهارداشت: دانشگاه پیام نور برای تحقق اقتصاد مقاومتی از سالهای گذشته فعالیت های متعددی داشته است که در سال جاری نیز برای گسترش تولید و اشتغال به دنبال ارائه راهکارهای علمی است.
وی از تشکیل شورای کارآفرینی و ارتباط گسترده با صنعت و انعقاد تفاهم نامه های مختلف برای مهارت آموزی دانشجویان خبرداد و یادآور شد: مرکز رشد و نوآوری دانشگاه پیام نور در شیراز راه اندازی شده و زمینه مناسبی برای تجاری سازی ایده واختراعات دانشجویان و اساتید این دانشگاه فراهم شده است.
دکتر قرائتی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز آزادی خرمشهر،از حضور حماسی مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت تقدیر کرد و این حضور را نشانه دموکراسی و آزادی واقعی در ایران عنوان نمود.
وی افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به گفتمان جمعی رای دادند و خواستار تداوم دولت آقای روحانی شدند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، انقلاب اسلامی را متعلق به همه دانست و یادآور شد: همه مردم در انقلاب سهم دارند و کسی نمی تواند سهم بیشتری طلب کند.
دکتر قرائتی،آزاد بودن اندیشه را یکی از نقاط بارز دموکراسی در جمهوری اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: اکنون دوران رقابت تمام شده ومردم نیز انتخاب خود را انجام داده اند پس باید همه آن را قبول داشته باشند و با دولت برای تداوم خدمت همکاری نمایند.
وی یادآور شد: همه باید به این نکته توجه کنیم که همگی برای مردم کار می کنیم و باید دلسوز مملکت باشیم و اصلاح طلب یا اصولگرا بودن تنها راهی است برای رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی
وی اضافه کرد: روسای مراکز وواحدهای دانشگاه درهمراهی با هر کدام از کاندیداها آزاد بوده اند ولی امروز توقع این است که همه در مسیر دولت گام برداریم.
رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس در بخش دیگری از سخنان خود، به بخشی از فعالیت های مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور استان فارس اشاره کرد ودراین خصوص اظهارداشت: خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته تمامی اعتبارات مصوب توسط استان فارس جذب شده و در جذب بودجه نیز اولین استان کشور در سطح دانشگاه هستیم.
دکتر قرائتی با بیان اینکه خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات خوبی برای تکمیل ساختمانهای اداری و آموزشی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: فعالیت های عمرانی در سطح مراکز وواحدها امسال نیز با جدیت دنبال خواهد شد.
گفتنی است در بخش دیگری از این نشست چند تن از مدیران و روسای مراکز و واحدهای دانشگاه درخصوص فعالیت های مختلف از جمله برگزاری مطلوب امتحانات،فعالیت های آموزشی ،پژوهشی، عمرانی و فرهنگی به سخن پرداختند.




































 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر