اخبار برگزیده
1396/4/10 شنبهسخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:
مخالف تصمیم گیری یکباره درباره دانشگاه پیام نور هستیم

.


به جای تضعیف دانشگاه پیام نور باید از این دانشگاه بیشتر حمایت شود
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور زیرساخت های مناسبی را برای تحصیل خصوصاً در مناطق محروم فراهم کرده است.
دکتر رحیم زارع افزود: این دانشگاه نقش مهمی در کمک به هم افزایی درحوزه های مختلف علمی کشور داشته است که بایستی با برنامه ریزی مناسب زمینه حمایت هر چه بیشتر از این دانشگاه را فراهم ساخت.
وی با اشاره به برخی مطالب مطرح شده درباره بازبینی اساسنامه دانشگاه پیام نور در شورای گسترش آموزش عالی افزود: با اتخاذ تصمیم یکباره درباره یک دانشگاه مادر بدون پشتوانه کارشناسی و درخواست دانشگاه پیام نور و بدون حضور نظریه پردازان در حوزه وزارت علوم ، مخالف هستیم.
نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه توسعه کمی این دانشگاه در سالهای گذشته، سبب مشکلاتی برای این دانشگاه شده است اما نباید خدمات ارزنده این دانشگاه را فراموش کرده و سعی در تضعیف یا تحدید آن کنیم.
زارع، خواستار بررسی فنی رشته های دانشگاه پیام نور در مراکز و واحدهای این دانشگاه براساس آمایش سرزمینی شد و خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در بودجه 96 تسهیلات خوبی برای کل دانشگاه ها در نظرگرفته است و اکنون نیز مجلس در حوزه قانون گذاری می تواند دانشگاه پیام نور را حمایت و تقویت کند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر