اخبار برگزیده
1395/12/11 چهارشنبه
تاکید معاون دانشگاه پیام نور استان فارس بر ضرورت برگزاری دوره های آموزش های آزاد در دانشگاه

.

تاکید معاون دانشگاه پیام نور استان فارس بر ضرورت برگزاری دوره های آموزش های آزاد در دانشگاه  
کارگاه آموزشی ویژه رابطین دفتر آموزش های آزاد مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور صبح امروز در شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس،دراین سمینار شرکت کنندگان با نحوه برگزاری دوره های آموزش آزاد توسط دانشگاه و شیوه های نوین ارائه خدمات آموزشی آشنا شدند.
در ابتدای این کارگاه، دکتر توللی معاون دانشگاه پیام نور استان فارس ضمن تشریح برخی از ماموریت های جدید دانشگاه، براهمیت برگزاری دوره های آموزشی و درآمد زا برای دانشگاه تاکید کرد.
وی اظهارداشت: دانشگاه پیام نور علاوه براعتبار خاص ومهم آن، پتانسیل های بسیار مناسبی در حوزه های نیروی انسانی و فضای فیزیکی دارد که شرایط ویژه ای را برای این دانشگاه در راستای علم آموزی به کارکنان و نیروهای سایر ادارات ونهادها،فراهم ساخته است.
معاون دانشگاه پیام نور استان تصریح کرد: با تلاشهای صورت گرفته دانشگاه پیام نور مجاز به برگزاری دوره های آموزشی برای سایر کارمندان دستگاه های دولتی شده است که گواهی برگزاری دوره ها نیز برای ارتقای شرکت کنندگان در هر سازمانی معتبر می باشد.
دکتر توللی اضافه کرد: تمام مراکز وواحدهای دانشگاه در سطح استان، بایستی با جدیت و درایت لازم دوره های آموزش آزاد را در سطح شهرستان با کیفیت بسیار بالا برگزار نمایند.
احمدرضا اکبری مسئول امور دوره های آموزش آزاد دانشگاه پیام نور استان نیز دراین کارگاه، با بیان اینکه دوره های آموزش آزاد از دوره های ضمن خدمت جداست،یادآور شد: دانشگاه پیام نور می تواند دوره های آموزشی مورد نیاز همه ادارات و شرکت ها را برگزار نماید.
در بخش دیگری از این مراسم، دکتر خلیل صفری از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز به صورت مدرس کارگاه به بیان برخی از اصول و نکات لازم برای برگزاری دوره های آموزشی پرداخت.







 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر