اطلاع رسانی
1397/4/13 چهارشنبه
برگزاری مطلوب امتحانات با حضور همه همکاران اداری وعلمی

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به پایان امتحانات دانشگاه پیام نور اظهارداشت: تلاش همه همکاران دانشگاه پیام نور فارس برای برگزاری مطلوب امتحانات پایان ترم دانشجویان ستودنی است.

دکتر عبدالرسول قرائتی افزود: در امر برگزاری امتحانات،همه همکاران اداری وعلمی سراسر استان فارس، همکاری خوب و درخورتقدیری داشتند که جای تشکر وقدردانی از همه همکاران عزیز است.

وی از همه همکاران خواست تا پیشنهادها و راهکارهای خود را برای بهره مندی مطلوب تر از پتانسیل همه کارکنان در امر برگزاری امتحانات ارائه دهند.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس درعین حال یادآور شد: به دلیل وضعیت خاص کنونی دانشگاه، لازم است همه دانشگاهیان پیام نور فارس در هر رده مسئولیت وخارج از بحث علمی و اداری و با هرنوع وضعیت استخدامی، برای حفظ جایگاه دانشگاه و پیشرفت آن تلاش کنند.

دکتر قرائتی با اشاره به اینکه طبق شنیده های موثق امسال تکمیل ظرفیت آزمون سراسری در آبان ماه انجام نخواهد شد، اضافه کرد: در ماه آینده ثبت نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه همزمان با انتخاب رشته کنکوری ها برگزارمی شود که دراین کار مهم نیزنیازمند حضور پرتلاش و چشمگیرهمه همکاران اداری وعلمی هستیم، چرا که این زمان تنها فرصت جذب دانشجو برای یکسال آینده است که نبایستی به راحتی از دست دهیم.

 

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir