اخبار برگزیده
1397/5/16 سه‌شنبه
دکتر صیف: پذیرش ۲۵ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی در فارس آغاز شد
سرپرست دانشگاه پیام نوراستان فارس:
پذیرش ۲۵ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی در فارس آغاز شد
رفع دغدغه شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور از اول مهرماه
رئیس دانشگاه پیام نور فارس گفت: ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور در 40شهر فارس تا 24مردادماه ادامه دارد.
دکتر محمدحسن صیف در جمع خبرنگاران افزود: تمام کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند یا کسانی که مجاز به انتخاب رشته نشده اند، می توانند برای ثبت نام کارشناسی این دانشگاه اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ثبت نام علاوه برسایت سازمان سنجش، ۴۰ واحد دانشگاهی پیام نور در استان فارس آماده پذیرش دانشجو است، گفت: هم اینک ۳۲ هزار دانشجو در ۱۳۰ رشته و ۱۴۰۰ رشته محل در مقطع کارشناسی در شهرهای فارس مشغول به تحصیل هستند. وی اضافه کرد: ظرفیت پذیرش امسال این دانشگاه در استان فارس 25 هزار نفر است.
رئیس دبیرخانه منطقه 7 دانشگاه پیام نور کشور، رفع دغدغه شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور را یکی از مهم ترین اولویت های دانشگاه نام برد و درعین حال تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه های صورت گرفته، از ابتدای مهر ماه همه دانشجویان دانشگاه پیام نوردرهمه مقاطع تسهیلات با نرخ 3درصد دریافت می کنند که بازپرداخت آن نیز از ابتدای تحصیل تا پایان زمان تحصیل خواهد بود.
دکتر صیف تصریح کرد: شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه های شهریه بگیر بسیار پایین تر است.
سرپرست دانشگاه پیام نور فارس با بیان اینکه سهم فارس در پذیرش و تحصیل دانشجویان مقطع دکترا بیش از سایر استان ها است، گفت: هم اینک دانشجویان دوره ی دکترا در سه رشته ی ریاضی، فیزیک و شیمی در شیراز مشغول به تحصیل هستند. 
صیف در ادامه خاطرنشان کرد که تاکنون موضوع افزاش شهریه های ثابت و متغییر اعلام نشده و هزینه ها افزایش نیافته است. 
گفتنی است در روزهای اخیر با حکم دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، دکتر محمدحسن صیف به سمت رئیس دبیرخانه منطقه 7 کشور(استانهای فارس،بوشهر وکهگیلویه وبویراحمد) و سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس منصوب شده است.




تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir