اخبار برگزیده
1398/1/20 سه‌شنبه
پیام دکتر محمدرضا زمانی به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار و جانباز
قدردانی رئیس دانشگاه پیام نور از پاسداران و جانبازان ایران اسلامی

.

دکتر محمدرضا زمانی در پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی ، در متن پیام دکتر زمانی آمده است:
سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده، فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تکریم عزیزانی است که با تاسی از فرهنگ غنی و ارزشمند عاشورا و روحیه انقلابی خود نقشی تاثیر گذار در تاریخ ایران اسلامی بر جای گذاشته ودر حفظ کیان و دفاع از ارزش های اسلامی جانانه ایستادگی کردند.
گرامیداشت روز پاسدار این حافظان مرزهای شرف و آزادگی و همچنین جانبازان عزیز کشور، الگوی ماندگار صبر و ایثار و ارزشمندترین ذخایر میهن عزیزمان مهم ترین وظیفه همه مردم به ویژه قشر دانشگاهی و فرهیخته کشور است زیرا  آسایش، آرامش و اقتدار امروزکشور، مرهون جانفشانی این بزرگمردان است که در هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
امروز نیز پاسداران و حافظان امنیت کشور، استوار و جان برکف با تاسی از سید و سالار شهیدان، در راه اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و خار چشم مستکبرین و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران همچون آمریکا و ایادی آن خواهند بود. ولی وعده الهی پیروزی است.
اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان پیام نور سراسر کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، اقدام مشمئز کننده، خصمانه و غیر قانونی دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرده و  روز بزرگ پاسدار و جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان کشور صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
امید که عزت و کرامت پاسداران و جانبازان عزیز کشورمان و همچنین خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر