اخبار برگزیده
1398/6/14 پنجشنبه
در مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد ارتحال معاون فقید دانشگاه پیام نور در فسا
دکتر جمال زاده: تعصب و دلسوزی مرحوم دکتر دوگانی در دانشگاه پیام نور مثال زدنی بود

.

مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد ارتحال دکترمحمدحسن دوگانی، معاون فقید دانشگاه پیام نور کشور و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، عصر امروز درمصلی نمازجمعه شهرستان فسا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس،دراین مراسم معاون حقوقی،مجلس وهماهنگی استانهای دانشگاه پیام نور، اظهارداشت: صداقت، اخلاص، تدین، تواضع و فروتنی از ویژگی های بارز دکتر دوگانی  بود که این سجایای اخلاقی می تواند الگوی موفقی برای جوانان قرار گیرد.

دکتر محمد جمال زاده با اشاره به  تلاش خستگی ناپذیر مرحوم دکتر دوگانی معاون فقید دانشگاه پیام نور اظهارداشت: در مدت کوتاهی که توفیق بهره مندی از حضور ایشان در دانشگاه پیام نور داشتیم، شاهد تعصب، دلسوزی و پرکاری ایشان بودیم. آن مرحوم علیرغم اینکه از بدنه دانشگاه پیام نور هم نبودند، ولی به گونه ای نسبت به دانشگاه پیام نور تعصب داشتند که تلاش، ودلسوزی ایشان برای پیشبرد امور دانشگاه، مثال زدنی بود.

وی مراتب عرض تسلیت دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور که به دلیل کسالت جسمانی، موفق به حضور دراین مراسم نشده بود را به  خانواده مرحوم دکتر دوگانی و مردم شریف و نجیب شهرستان فسا ابلاغ کرد.

معاون حقوقی، مجلس و اموراستانهای دانشگاه پیام نور کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهارداشت: سرچشمه همه اعمال و رفتار امام حسین(ع)، اعتقاد به خدا، اخلاص و دوری ازهمه منافع مادی و دنیوی بود .

دکتر جمال زاده افزود: در سیره این امام بزرگ، بخشش ، جود و کرم ، تواضع و فروتنی به خوبی نمایان است.امامی که مرگ با عزت را حیات و زندگی با ذلت را مرگ می دانستند.

وی یادآور شد: سیره رفتاری امام حسین(ع) را باید سرلوحه زندگی خود قرار داده و ویژگی های بارز این امام را در رفتار،اعمال وکردارمان بکار گیریم.

گفتنی است در این مراسم ، دکتر صیف رییس دانشگاه پیام نور استان فارس،معاون و مدیران ستادی دانشگاه، فرماندار و امام جمعه شهرستان فسا، روسا و کارکنان دانشگاه پیام نور مراکز فسا و ششده وقره بلاغ، آحاد مردم و مسوولین شهرستان فسا نیز حضور داشتند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر