اخبار برگزیده
1398/9/11 دوشنبه
آئین بزرگداشت شهدای بسیجی و شهدای دانشگاه های پیام نور شمال استان فارس 20 آذر ماه در شیراز
آئین بزرگداشت شهدای بسیجی و شهدای دانشگاه های پیام نور شمال استان فارس 20 آذر ماه در شیراز برگزار می شود

.

آئین بزرگداشت شهدای بسیجی و شهدای دانشگاه های پیام نور شمال استان فارس 20 آذر ماه در شیراز برگزار می شود

علیرضا نیک جو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز: شهدا یکی از مولفه های قدرت ایران اسلامی هستند و سلحشوری شهدا، جانبازان و آزادگان عامل بازدارندگی تهدید نظامی دشمن نسبت به ملت ایران است.

دبیر مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان فارس ملت ما در حوادث اخیر، فتنه پیچیده و خطرناکی را در مدتی کوتاه نابود کرد و مثل فتنه های قبلی باز هم با سربلندی از این آزمون بیرون آمد.

وی تصریح کرد: امروز زمان آزمون نخبگان و مسئولین است اینجاست که نخبگان و مسئولین  ما مسئولیت دارند تا خود را نوکر حقیقی مردم کنند.

نیک جو  افزود: مردم ما در هفته گذشته حماسه آفریدند، شاید به لحاظ معیشتی در تنگنا بوده باشیم  اما به عشق امام خود و جامعه خود آمدیم و این یاد آور جمله امام راحل (ع) است که فرمودند(این ملت از امت صدر اسلام برتر است).

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز خبر از برگزاری یادواره شهدای بسیجی و شهدای دانشگاه های پیام نور شمال استان داد و گفت این مراسم روز  چهارشنبه 20 آذر ماه  ساعت 9 صبح در محل دانشگاه پیام نور شیراز و با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی (معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ستاد کل نیرو های مسلح) و با اجرای محسن آزادی مجری توانمند رسانه ملی و شبکه دو سیما و به همراه رونمایی از قطعه موسیقیایی حلقه سبز جدیدترین اثر ابراهیم شیشه گر خواننده استان فارسی به همراه برنامه های فرهنگی و تجلیل از خانواده محترم شهدا خواهد بود.

نیک جو در پایان از اقشار مختلف مردم خاصه دانشجویان و دانشگاهیان جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد تا با حضور خود زینت بخش محفل شهدا باشند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر