اخبار برگزیده
1398/9/16 شنبه
جشن دانش آموختگی 220 دانشجو در دانشگاه پیام نور شیراز
220نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز، فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند

.

جشن دانش آموختگی 220 دانشجو در دانشگاه پیام نور شیراز

220نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز، فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند.

معاون دانشگاه پیام نور استان فارس در آیین فارغ التحصیلی 220 نفر از دانشجویان مرکز شیراز با اشاره به سطح بالای عملی فارغ التحصیلان این دانشگاه، اظهارداشت: موفقیت فارغ التحصیلان پیام نور در رقابت با سایر دانشگا‌ه های کشور در آزمون‌های ارشد و استخدامی مشهود است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس،دکتر سعید مظلومیان افزود: نظام آموزشی استاندارد، وجود منابع خودآموز و غنی، برگزاری کلاس‌های رفع اشکال و امتحانات متمرکز در کنار شیوه های نوین آموزش الکترونیکی موجب شده دانشجویان پیام نوربا کیفیت بالای آموزشی فارغ التحصیل و آماده ورود به بازار کار شوند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر170 سال است که کشورهای بزرگ دنیا  به شیوه آموزش از راه دور به تربیت دانشجو می پردازند ،اظهارداشت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور با 500 مرکز وواحد پذیرای 400هزار دانشجو وعلم آموز است.

در بخش دیگری از این مراسم، رئیس دانشگاه پیام نور شیراز نیز اظهارداشت: با تعامل فارغ التحصیلان با دانشگاه ، انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور شیراز راه اندازی خواهد شد.

دکتر مهرداد احمدی، تلاش برای بین المللی شدن دانشگاه پیام نورشیراز را یکی از اولویت های مهم مسئولین دانشگاه پیام نور در استان فارس ذکر کرد ویادآور شد: بسیاری از رشته های فعال در دانشگاه پیام نور توانایی تبدیل به برند در سطح کشور را دارند.

وی با بیان اینکه ورود به بازار کار شاید اولین چیزی است که پس از فارغ التحصیلی به ذهن می‌آید خاطر نشان کرد: فضای دانشگاه ها تئوریکال  و متفاوت از فضای کاراست. پس یاد بگیریم شکست امری عادی در زندگی است و همواره باید تلاش کرد.

وی در ادامه سخنان خود به بیان چند نکته کلیدی برای موفقیت در بازارکار نیز پرداخت و خطاب به فارغ التحصیلان گفت: شبکه ارتباطی خودتان برای ساختن بازارکار آینده  توسعه دهید.ازفضای شبکه های ارتباطی حداکثر استفاده کنید.تجربه خودتان را افزایش دهید و در نمایشگاه ها و همایش ها حضور فعالی داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: توانایی شما زمانی کامل خواهد شد که تمام دانش،تجربه و مهارت ها را به کار گرفته و  سطح تجربیات و مهارت های خود را افزایش دهید.

احمدی افزود: فارغ التحصیلی شروع تعامل بیشتر با جامعه است که امیدواریم فارغ التحصیلان این دانشگاه بتوانند در آینده چهره های موفق شهر و کشور باشند.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر