اخبار برگزیده
1398/9/17 یکشنبه
بررسی نیازهای بیمه تکمیلی کارکنان دانشگاه پیام نوراستان فارس
جلسه بررسی نیازهای بیمه تکمیلی کارکنان در ستاد دانشگاه پیام نوراستان فارس

.

در نشست مشترک سرپرست بیمه تجارت نو استان فارس با دکتر صیف رئیس دانشگاه پیام نوراستان و مدیران ستادی این دانشگاه، درخواست ها و موارد پیشنهادی همکاران در خصوص بیمه تکمیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، دراین نشست ابتدا دکتر صیف رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس به بیان برخی نظرات و درخواست های همکاران پرداخت.

افزایش قرارداد با مراکز درمانی خصوصاً مراکز رادیولوژی و سونوگرافی، استقرار هرچه زودترنماینده بیمه در ستاد استان و مرکز شیراز، کاهش زمان پرداخت غرامت درمان، تسهیل خدمات به همکاران مستقر در شهرستانها، افزایش مراکز طرف قرارداد در زمینه دندانپزشکی وعینک از جمله مواردی بود که رئیس دانشگاه پیام نور به عنوان خواسته همکاران دانشگاه مطرح و خواستار مساعدت از سوی بیمه تجارت نو شد.

دکتر سیمی سرپرست بیمه تجارت نو استان فارس نیز دراین نشست با ابراز تشکر از پیگیری رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس، مدیراداری و همکاران مرتبط درخصوص بیمه تکمیلی کارکنان این دانشگاه، اظهارداشت: هدف ما ارائه خدمات مطلوب و درخور شأن همکاران دانشگاه پیام نور است.

وی  مدت زمان پرداخت غرامت درمان را حداکثر یک هفته تا 10 روز عنوان کرد و یادآور شد: بزودی انعقاد قرارداد با 4 داروخانه در سطح شهر شیراز نیز صورت خواهد گرفت.

وی با تشکر از رابطین دانشگاه پیام نور در شهرستانها که موجب انعقاد قرارداد با تعدادی از مراکز درمانی در سطح شهرستانها شده است، یادآور شد: آمادگی انعقاد قرارداد با مجموعه های درمانی وپزشکی پیشنهادی همکاران به شرط موافقت آن مرکز درمانی را داریم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر