اطلاع رسانی
1397/9/20 سه‌شنبه
نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور استان فارس در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم

.

پتانسیل بالای دانشگاه پیام نور فارس برای ایجاد رشته های پرتقاضا درمقطع کارشناسی ارشد

سرپرست دانشگاه پیام نوراستان فارس گفت: پتانیسل راه اندازی رشته های پرمخاطب کارشناسی ارشد در شیراز و بسیاری از شهرهای فارس وجود دارد.

دکتر محمدحسن صیف در نشست روسای مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور فارس که صبح امروز در شیراز برگزار شد ، با بیان این مطلب افزود: متاسفانه برخی از رشته های فعلی در سطح دانشگاه پیام نور استان فارس برای متقاضیان دیگر جذابیت ندارد که نیازمند بازنگری و تلاش برای ایجاد رشته های جدید و پرطرفدار هستیم.

وی اضافه کرد: نتیجه آموزش در دانشگاه پیام نور در امتحانات نمود پیدا می کند که پاسداشت و حفاظت از آن بایستی با جدیت مثل گذشته در دستور کار همه ارکان دانشگاه قرار گیرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود بر همکاری اعضای هیئت علمی در برگزاری امتحانات با رعایت شأن وجایگاه اساتید تاکید کرد.

معاون دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین نشست، افزایش کیفیت خدمات را در اولویت فعالیت های مهم دانشگاه ذکر کرد و دراین خصوص توضیح داد: اگر چه دانشگاه در برخی از حوزه ها با مشکلاتی روبه رو هست ولی نباید حس ناامیدی و یأس در بین همکاران بوجود آید بلکه با افزایش تلاش و تفکر می توان با مشکلات دست وپنجه نرم کرد و آنها را از بین برده و فضای توام با نشاط و امنیت برای کارکنان فراهم ساخت.

دکتر مظلومیان افزود: اعتبار دانشگاه به امتحانات است ، اگر امتحانات خدشه دار شود ، کل خدمات آموزشی زیر سوال می رود.

وی اضافه کرد: با استفاده از توان همه همکاران، بایستی امتحانات با بالاترین امنیت در سالم ترین شرایط برگزار شود.

حجت الاسلام ثابت، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین نشست با اشاره به در پیش رو بودن سالگرد چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر حفظ دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و یادآورشد: بایستی مواظب توطئه های دشمن برای ناامید کردن مردم و تفکر شوم جدایی بین مسئولین ومردم بود.

گفتنی است در بخش دیگری از این نشست، موارد ومباحث مربوط به امتحانات نیمسال جاری دانشگاه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر