.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی طبق نامه شماره 3/18/244709 مورخ 93/12/24 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شماره 4 موفق به دریافت مجوز علمی- پژوهشی از وزارت علوم گردید و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISCجزو نشریات دارای ضریب تاثیر Impact Factor شناخته شده و در این پایگاه نمایه گردید.
بنابراین گزارش، این فصلنامه در سامانه نشریات وزارت علوم موفق به دریافت رتبه A و امتیاز 88 (رتبه یک در بین نشریات پیام نور کشور) گردید.
صاحب امتیازاین نشریه دانشگاه پیام نور ، مدیر مسئول آن دکتر محمدرضا سرمدی ، سردبیر دکتر حسین زارع ، مدیر داخلی دکتر محمدحسن صیف و دبیر اجرایی اعظم تقی زاده می باشند.