اطلاع رسانی
1397/11/29 دوشنبه
مراسم تودیع ومعارفه روسای سابق وجدید دانشگاه پیام نور اقلید برگزار شد
مراسم تکریم دکتر خلج رییس سابق دانشگاه پیام نور واحد اقلید و معارفه خانم دکتر نگهداری رییس جدید این واحد دانشگاهی

.

مراسم تودیع ومعارفه روسای سابق وجدید دانشگاه پیام نور اقلید برگزار شد

معاون دانشگاه پیام نورفارس: افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی دانشجو با جدیت دنبال می کنیم

*دانشگاه پیام نور برای صرفه جویی و کلاس های کمتر ایجاد نشده بلکه یک نظام آموزشی برتر در دنیاست که بیشترین دانشجو را در جهان دارد

دکتر سمیه نگهداری به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نوراقلید معرفی واز خدمات دکتر علی خلج مسئول سابق این دانشگاه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان فارس، با تقدیراز تلاشهای دکتر علی خلج، مسئول سابق دانشگاه پیام نور اقلید، سرکارخانم دکتر سمیه نگهداری به عنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

در مراسم تکریم ومعارفه روسای قدیم وجدید دانشگاه پیام نوراقلید که با حضور نماینده ولی فقیه دراقلید وامام جمعه این شهرستان و جمعی از مدیران دانشگاه ها وادارات اقلید برگزار شده بود، معاون دانشگاه پیام نوراستان فارس اظهارداشت: افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی دانشجو با ارتقای نظم و انضباط کاری با جدیت در دانشگاه پیام نورفارس دنبال خواهیم کرد.

دکتر سعید مظلومیان، با بیان اینکه دانشگاه پیام نور موفق به شکست غول کنکور در سالهای قبل شده است،اظهارداشت: با توسعه مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور در سالهای گذشته ، زمینه تحصیل همزمان یک میلیون و 140هزار داوطلب در دانشگاه پیام نور  فراهم  شد که دغدغه بسیاری از خانواده ها را برطرف ساخت.

مظلومیان اضافه کرد: در استان فارس نیز هفته گذشته جشن یکصد هزارمین فارغ التحصیل دانشگاه را برگزارکردیم که این میزان فارغ التحصیل دستاورد بزرگی برای دانشگاه است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور برای صرفه جویی و کلاس های کمتر ایجاد نشده بلکه یک نظام آموزشی برتر در دنیاست که بیشترین دانشجو را در جهان دارد.

وی اضافه کرد: سابقه نظام آموزشی متفاوت و خاص دانشگاه پیام نور به حدود ۱۷0سال قبل در دنیا برمی گردد که امروز آموزش از راه دور با توسعه آموزش الکترونیکی نیز همراه شده  که اکنون در ۵ قاره دنیا چند میلیون دانشجو به این شیوه مشغول به تحصیل هستند.

معاون دانشگاه پیام نور استان فارس ، دانشگاه پیام نور را به نوعی دانشگاه دخترانه عنوان کرد و یادآور شد: ۸۰ درصد دانشجویان در این دانشگاه را بانوان  تشکیل می دهند.

دکترمظلومیان، از زحمات دکتر علی خلج در طول 4 سال مسئولیت دانشگاه پیام نور اقلید قدردانی کرد و انتصاب خانم دکتر سمیه نگهداری را به عنوان یکی از بانوان توانمند ونیروی بومی شهرستان را در راستای توسعه بیشتر دانشگاه به فال نیک گرفت.

وی دراین خصوص یادآور شد: دکتر خلج در طول 4 سال مسئولیت خود فی سبیل الله کار کرده و بدون هیچ حق مسئولیتی، مدیریت این واحد دانشگاهی را برعهده داشته اند.

مظلومیان همچنین یادآور شد: مراکزی که مدیریت آن با بانوان هست، جزو مراکز شاخص و برتراستان هستند.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر