اطلاع رسانی
1398/2/15 یکشنبه
كارگاه آموزشي مسئولين آموزش مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور فارس برگزار شد
كارگاه آموزشي مسئولين آموزش مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور فارس

.

معاون دانشگاه پیام نوراستان فارس در نشست مدیران آموزش مراکز وواحدها تاکید کرد:

ارتقای کیفیت ،افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات به دانشجویان

نشست مدیران آموزش مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، معاون دانشگاه پیام نور استان فارس دراین نشست اظهارداشت: برای افزایش رضایتمندی دانشجویان، بایستی به دنبال ارتقای کیفیت ،افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات باشیم.

دکتر سعید مظلومیان افزود: آموزش رکن اصلی دانشگاه هست که بایستی به بهترین نحو ممکن ارائه و آزمون ها نیز همچون گذشته در نهایت دقت و صحت برگزار شود.

 وی با اشاره به بخشهایی از مشکلات وآسیب های پیش روی دانشگاه اظهارداشت: برای ارتقای سطح دانشگاه و عبور از مشکلات بایستی تلاش خود را مضاعف کرده و هزاران راه نرفته را دنبال کنیم چرا که ناامیدی زمینه ساز شکست است.

معاون دانشگاه پیام نور فارس خواستار تسریع در فرآیندهای آموزشی دانشجویان شد و اظهارداشت: متاسفانه خیلی از امور دانشجویان به موقع انجام نشده که بعضاً مشکلاتی در سیستم ایجاد کرده است. مظلومیان افزود: نگذاریم دانشجو فارغ التحصیل شده و بعد پرونده وی را بررسی کنیم.

وی از راه اندازی سامانه برنامه ریزی واعلام برنامه کلاسی"سهبا" در همه مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور فارس خبر داد واظهارداشت: با راه اندازی این سامانه در اکثر مراکز وواحدها از نیمسال جاری، علاوه برایجاد نظم وانضباط، از سردرگمی در برنامه کلاسی جلوگیری شده است.

مظلومیان، ادامه حیات دانشگاه را به جذب حداکثری دانشجو عنوان کرد وخواستار راه اندازی کمیته جذب وحفظ دانشجو در راستای استفاده از شیوه های مناسب برای جذب بیشتر داوطلبان شد.

معاون دانشگاه پیام نور فارس همچنین با یادآوری اینکه نظام آموزشی این دانشگاه متفاوت از سایر نظام های آموزشی است،اظهارداشت: نظام آموزشی از راه دور دارای ۱۷۰سال سابقه فعالیت در دنیا و ۵۰ سال در ایران  است که یک شیوه دانشجو محور است که  تدریس به شیوه سنتی در آن انجام نمی شود.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر