اطلاع رسانی
1398/3/18 شنبه
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور نوراباد ممسنی معرفی شد
مدیرنظارت وارزیابی دانشگاه پیام نور استان فارس: دانشگاه پیام نوربه اتاق فکری برای رفع مشکلات شهرستان ممسنی تبدیل شود

.

   

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور نوراباد ممسنی معرفی شد
در مراسمی با تقدیر از تلاشهای خانم دکتر لیلا جمشیدی رییس سابق دانشگاه پیام نور ممسنی، دکتر شهرام رحمانی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد..
دکتر طالبی مدیرنظارت و ارزشیابی دانشگاه پیام نور استان فارس در این نشست با تشکر از حمایت ویژه مسئولین شهرستان ممسنی به توسعه دانشگاه پیام نور اظهارداشت: گسترش آموزش عالی یکی از افتخارات دانشگاه پیام نور هست که در همه نقاط کشور خصوصا مناطق کم برخوردار چتر علم آموزی را گسترانده است.در عین حال به دلیل سیاست بومی گزینی کمترین مشکلات فرهنگی را در دانشگاه پیام نور داریم.

وی با تشکر از تلاشهای خانم دکتر جمشیدی درطول 5 سال ریاست دانشگاه پیام نور ممسنی ، اظهارداشت: ایشان یکی از مدیران موفق دانشگاه در همه حوزه ها از جمله درآمدزایی بوده اند .
وی همچنین دکتر رحمانی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور ممسنی را یکی از اساتید موفق و توانمند عنوان کرد و اظهارداشت: انتظار داریم با تعامل متقابل بین دانشگاه و شورای اداری ، دانشگاه پیام نور بیش از گذشته ، نیازها و مشکلات فرهنگی شهرستان را رصد کرده و به اتاق فکری برای رفع مشکلات شهرستان تبدیل شود.
مدیرنظارت وارزیابی دانشگاه پیام نور استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:در حال حاضر 3۵ هزار دانشجو از ۴۰۰ هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور فارس مشغول به تحصیل هستند.
فرامرزی معاون فرماندار ممسنی نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه پویا و فعال می تواند به رشد و توسعه شهرستان کمک کند،اظهارداشت: یکی از خصوصیات هر سازمان داشتن بدنه قوی است که خوشبختانه در دانشگاه پیام نور ممسنی این موضوع به خوبی قابل ملاحظه است.

وی کیفیت علمی دانشگاه پیام نور را نسبت به سایر دانشگاه ها بسیار بالا عنوان کرد و اظهارداشت: ساختار دانشگاه پیام نور،دانشجو را ملزم به علم آموزی می کند.

وی یادآور شد: انتظار داریم تلفیقی بین رشته ها و نیاز بازار صورت گیرد ودانشجو در رشته هایی که نیاز جامعه هست بیشتر پذیرش شوند.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود اظهارداشت: حضور دکتر جمشیدی در شورای اداری شهرستان بسیار تاثیرگذاربوده است که امیدواریم از تجارب ایشان در مسوولیت مهم شهرستان و استان بهره گیری شود.


خانم دکتر جمشیدی رییس سابق دانشگاه پیام نور ممسنی در این مراسم از حمایت های ویژه امام جمعه و فرماندار ممسنی تقدیر کرد و اظهار داشت : با حمایت های مسوولان شهرستان، هر ساله بودجه های مناسبی از اعتبارات نفت وگاز و توازن به دانشگاه پیام نور ممسنی تخصیص یافت. در سال گذشته یک میلیاردتومان از بودجه توازن برای تکمیل سوله ورزشی اختصاص یافته است.
وی افزود: زمانی کارهای عمرانی را شروع کردیم که بودجه عمرانی صفر بود.در عین حال درآمدهای بیرونی را دنبال کردیم.
وی اضافه کرد: در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی فعالیت شاخص خوبی در سطح شهرستان انجام شده است. برای نمونه اردوی راهیان نور نیزبا ۳ برابر ظرفیت انجام شده است.
رئیس سابق دانشگاه پیام نور ممسنی از همکاری و تلاش کارکنان دانشگاه تقدیر کرد و یاداور شد: با تلاش نیروهای باسابقه این مرکز این دانشگاه در بخشهای مختلف آموزشی و... جزء مراکز برتر استان است.
وی با بیان اینکه تلاش کردیم شان دانشگاه همواره حفظ شود،اظهار داشت: در انتخابات گذشته اجازه ندادیم که دانشگاه محل بازیچه های سیاسی قرار گیرد و کمترین حاشیه داشته ایم.
دکتر شهرام رحمانی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور ممسنی نیز با تاکید بر حفظ جایگاه دانشجویان ،کارکنان و اساتید بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
وی اظهارداشت: تعاملات خوبی در شهرستان خواهیم داشت در عین حال توقع داریم مسوولین شهرستان نگاه ویژه ای به دانشگاه داشته باشند.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر