اطلاع رسانی
1398/8/11 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در دیدار شورای مرکزی بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی:
بسیج دانشجویی بازوی علمی، فرهنگی واجرایی دانشگاه است

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در دیدار شورای مرکزی بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی:
بسیج دانشجویی بازوی علمی، فرهنگی واجرایی دانشگاه است

*تلاش دانشگاه پیام نور فارس برای احداث مقبره شهدای گمنام

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: بسیج دانشجویی بازوی علمی،فرهنگی واجرایی دانشگاه است.

دکتر محمدحسن صیف در نشست  با مسئول و شورای مرکزی بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز اظهارداشت: در حال حاضر 2 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز عضو بسیج دانشجویی هستند که امیدواریم با سیاست جذب حداکثری شاهد افزایش اعضای این نهاد مهم و مقدس باشیم.

وی افزود:  بسیج دانشجویی همواره یار و یاور دانشگاه در همه برنامه ها بوده است . انتظار داریم علاوه بر فعالیت های گذشته، اعضای بسیج  در حوزه های رفاهی دانشجویی، پدافند غیرعامل و همایش های علمی نیز فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاه محرومین  و اقشار متوسط و ضعیف جامعه است، افزود: اعتبارات دانشگاه محدود است و دراجرای برنامه های مختلف فرهنگی و... نیازمند همکاری سایر ارگان های مرتبط  هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در ادامه سخنان خود، احداث اِلمان یادبود شهدای گمنام با معماری فاخر و منحصربه فرد در تپه شهدای مرکز شیراز را یکی از برنامه های مهم و ضروری عنوان کرد و به بیان برخی اقدامات انجام شده دراین خصوص پرداخت و یادآور شد: دانشگاه پیام نور برای احداث مقبره این شهدای والامقام همه تلاش خود را به کار گرفته است که برای تسریع در امر احداث این مجموعه، خواستار همکاری مسئولین استانی و یاری خیرین عزیز هستیم.

دکتر صیف خاطرنشان کرد: شهدا با جان فشانی و ایثار، زمینه امنیت و استقلال جمهوری اسلامی را فراهم کرده اند. ما نیز امروز باید برای پاسداشت خون این شهیدان و ادامه راه آنان تلاش ویژه ای داشته باشیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه اعضای شورای بسیج دانشجویی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

نیک جو مسئول بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی دانشگاه پیام نور شیراز و دبیر مجامع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان فارس، احداث المان شهدای گمنام را یکی از خواسته های مهم بسیج عنوان کرد وخواستار همکاری دانشگاه در امر برگزاری مطلوب یادواره شهدای دانشجویی استان فارس، اردوهای راهیان نور و... شد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر