اطلاع رسانی
1398/10/21 شنبه
دبیر مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور فارس:بایستی حضور فساد برانگیز آمریکا در این منطقه تمام شود
دبیر مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور فارس:بایستی حضور فساد برانگیز آمریکا در این منطقه تمام شود

.


بایستی حضور فساد برانگیز آمریکا در این منطقه تمام شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز و دبیر مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور فارس در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شمال غرب شیراز گفت : آنچه در مقام مقابله مهم است که بایستی حضور فسادبرانگیز آمریکا در این منطقه تمام بشود. مسئله‌ مذاکره و نشستن پشت میز و مانند اینها، مقدّمه‌ دخالتها و حضورها است.

علیرضا نیک جو در تحلیل حمله ایران به پایگاه نظامی آمریکا اظهار کرد: این حمله یک انتقام نبود و فقط یک سیلی بود جهت نشان دادن جدیت ایران در مقابله با آمریکا و گرفتن انتقام خون حاج قاسم سلیمانی که همانا خروج آمریکا از منطقه می باشد، چنانچه این سخن قبل از حمله بارها از زبان فرماندهان نظامی ایران بیان شد و رهبری نیز حمله را یک سیلی دانسته و انتقام را موضوع دیگری بیان کردند.

علیرضا نیک جو حضور مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی در کرمان را حماسه دانست و افزود: بنده در کرمان شاهد حماسه میلیونی مردم قهرمان ایران بودم که از مجموعه دانشگاه پیام نور استان فارس و دانشگاه پیام نور مرکز شیراز که مقدمات اعزام دانشجویان را در این تشییع میلیونی فراهم نمودند سپاسگزارم.

دبیر مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان فارس در اخر با اشاره به اینکه ما فرزندان جوان مومن و انقلابی حضرت آقا، جهنمی زود هنگام تر از دوزخ الهی برای منفورین و پست ترین آدمیان تاریخ و ظالمان بی ثبات و سست منزل اسرائیل و آمریکا رقم خواهیم زد. حاج قاسم یک راه است که تازه آغاز شده و ما را به قله‌های بلند می‌رساند. دشمن بداند شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر