اطلاع رسانی
1398/12/29 پنجشنبه
خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور فارس بهار امسال را در کنار اعضای محترم خانواده پاس داشته و از دید وبازدید خودداری کنند
پيام تبريك رئيس دانشگاه پيام نوراستان فارس به مناسبت آغاز سال جديد

.

پيام تبريك رئيس دانشگاه پيام نوراستان فارس به مناسبت آغاز سال جديد

 

در پيام نوروزي دكتر محمدحسن صیف رئيس دانشگاه پيام نوراستان فارس خطاب به روساي مراكز،اساتيد وكارمندان ودانشجویان اين دانشگاه آمده است:

در سپيده دم صبح دل انگيز بهار، طبيعت روح بخش آفرينش، نواي تحول و تكامل در جان انسانها را به گوش مي رساند و يا «مقلب القلوب»را با عارفانه ترين بيان از مبدا فيض طلب مي نمايد.در اين لحظه روحاني كه خداوند مهربانانه به خاك مي نگرد و تمامي خلقت را به ميهماني افاضات ربوبي خويش مي برد ما نيز به همراه همگان با جهان آفرينش«يا محول الحول و الاحوال» را زمزمه مي نماييم.

اينك كه برگي ديگر از دفتر كائنات ورق مي خورد، در گذر زمان، حادثه ها به خاطره ها مبدل مي گردند و سالي جديد در سايه سار عطوفت ومهرباني حضرت دوست را آغاز مي نماييم.
 

در سال1398،دانشگاه پيام نور استان فارس شاهد موفقيت هاي خوبي در سطح كشور بود كه اميدواريم براي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص در قله بودن استان فارس،در سال 1399 نيز با همت بلند وتلاش همه همكاران محترم اين موفقيت ها ادامه يافته و شاهد افزايش رضايتمندي دانشجويان عزيز وهمكاران گرامي در استان فارس باشيم.


نوروز امسال با وجود ویروس همه گیر کرونا، با سایر سالها متفاوت تر است، شکست این ویروس کشنده و رسیدن به جامعه عاری از بیماری، نیازمند همت عمومی و همدلی تک تک ایرانی هاست تا  آسیب های ناشی از آن را به حداقل برسانند.

از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان فارس می خواهم بهار امسال را به گونه ای دیگر، در کنار اعضای محترم خانواده و در خانه پاس داشته و نه تنها از سفر خودداری کنند بلکه از دید و بازدیدهای مرسوم نوروزی نیز پرهیز نمایند.

انشالله پروردگار بزرگ سال 1399 را سال تحقق وعده الهي و مصداق آيه شريفه " ان مع العسر يسرا " (پس ازهرسختي آساني است)، براي مردم عزيز كشورمان قرار دهد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر