اطلاع رسانی
1399/1/13 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد
برگزاری کلاسهای الکترونیکی برای دانشجویان مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور شهرهای فارس از 16 فروردین

.


رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: باتوجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا وبمنظور جلوگیری از شیوع بیشتر آن، کلیه کلاسهای تئوری دانشجویان این دانشگاه درهمه شهرستانهای استان تا زمان برگزاری کلاسهای عادی دانشگاه، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین) برگزار خواهد شد.

دکتر محمد حسن صیف به نظام خاص دانشگاه پیام نور و امکان ارائه همزمان آموزش حضوری والکترونیکی ، اشاره و خاطرنشان کرد: ظرفیت های موجود دانشگاه پیام نور اعم از منابع علمی واستاندارد مشخص و در دسترس، اساتید مجرب بهمراه زیرساخت های لازم، توانایی برگزاری کلاس های مجازی را به بهترین نحو امکان پذیر کرده است.

وی افزود: از سالهای گذشته اکثر دروس دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به صورت الکترونیکی برگزار و تعداد متعددی از دروس دانشجویان مقطع کارشناسی نیز به این شیوه اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر صورت گرفته از 16 فروردین ماه طبق برنامه کلاسی  دانشجویان، اعلام شده در سایت مراکز وواحدها یا سامانه سهبا ، دروس عادی و تئوری دانشجویان در سامانه جدید آموزش الکترونیکی استان فارس به نشانی   vc.farspnu.ac.ir  برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس خاطرنشان کرد: دروسی که دانشجو از قبل به صورت الکترونیکی اخذ کرده است نیز براساس جدول برنامه درسی طبق روال قبل در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور(
lms.pnu.ac.ir) ارائه می گردد.
دکتر صیف از دانشجویان خواست تا دغدغه کلاس های عملی و آزمایشگاهی را نداشته باشند،چرا که  کلاسهای آزمایشگاهی، کارگاهی وتربیت بدنی دانشجویان نیز پس از زمان بازگشایی دانشگاه ها طبق اعلام ستاد ملی کرونا، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری کلاسهای جبرانی دروس نیز خبرداد و یادآور شد: زمان برگزاری دروسی که به دلیل تعطیلی دانشگاه در اسفندماه لغو شده است، از طریق پورتال دانشگاه به نشانی fars.pnu.ac.ir و همچنین پیامک و شبکه های اجتماعی به دانشجویان اطلاع رسانی می شود.

رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس با بیان اینکه در راه اندازی سامانه آموزش الکترونیکی تمامی نیازهای نرم افزاری و سخت افزار با تلاشهای حوزه فناوری اطلاعات خود دانشگاه پیام نور استان با همکاری بخشهای روابط عمومی و آموزش بومی سازی و انجام شده است، از روساي مراكز واحدها،اعضاي هيئت علمي،مدرسان مدعو، مديران ستادي و همه كاركنان دانشگاه در سراسر استان، خواست تا با حداكثر ظرفيت و توان در برنامه ريزي و برگزاري كلاس هاي الكترونيكي با اهتمام ويژه اي مشاركت نمايند.

جهت ورود و مشاهده و نحوه برگزاری کلاسهای الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان فارس به آدرس های زیر مراجعه نمایید:

http://vc.farspnu.ac.ir

 

راهنمای استفاده از سامانه  توسط دانشجو:

http://farspnu.ac.ir/daneshjo_help.pdf

 

راهنمای استفاده از سامانه  توسط اساتید:

http://farspnu.ac.ir/ostad_help.pdf

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر