اطلاع رسانی
1399/2/7 یکشنبه
رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس: همه دانشجویان وام قرض الحسنه می گیرند
اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای وام شهریه دانشجویان پیام نور فارس

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: به همه دانشجویان دانشگاه پیام نور وام قرض الحسنه تعلق می گیرد.

دکتر محمد حسن صیف افزود: دانشجویانی که در نیمسال جاری درخواست وام صندوق رفاه یا بنیاد علوی ثبت نکرده اند، می توانند از تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران استفاده کنند.

وی افزود: در نیمسال جاری، مبلغ 4 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار جهت وام قرض الحسنه صندوق رفاه از سوی وزارت علوم به 605 دانشجو در دانشگاه پیام نور استان فارس اختصاص یافته است.

دکتر محمدحسن صیف با بیان اینکه تلاش داریم به همه دانشجویان متقاضی در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری، وام شهریه تعلق گیرد، افزود: با توجه به درخواست های دانشجویان، با رایزنی های صورت گرفته مبلغ  500 میلیون ریال دیگر نیز برای وام شهریه از محل صندوق رفاه، جذب و اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین یادآور شد:  مبلغ 700 میلیون ریال نیز از محل وام صندوق بنیاد علوی اختصاص یافته است که با پیگیری های مدیریت فرهنگی استان، این وام برای 99 نفر از دانشجویان ثبت  شده است که  بزودی به حساب آنان واریز خواهد شد.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در دو نیمسال اخیر سال تحصیلی ، تا کنون هزار و 209 دانشجو از وام قرض الحسنه صندوق رفاه وزارت علوم بهره مند شده اند.

با توجه به انعقاد تفاهم نامه های صورت گرفته، دانشجویان دانشگاه پیام نور با مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان فارس می توانند درخواست  وام شهریه خود را ارائه دهند.

 

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر