اخبار برگزیده
1395/12/16 دوشنبه
غرس نهال دردانشگاه پیام نور شیراز با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان
با حضور مسئولین مراسم غرس نهال در دانشگاه پیام نور مرکز شیراز برگزار شد.
رییس دانشگاه پیام نور استان فارس: روزدرختکاری فرصتی مناسب برای توسعه فضای سبز در محیطهای آموزشی و دانشگاهی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز ، همزمان با 15 اسفند ، مراسم روز درختکاری با حضور عبدالرسول قرائتی رییس دانشگاه پیام نور استان فارس، قاسم فروزانی سرپرست دانشگاه پیام نورمرکز شیراز و جمعی از اساتید،کارکنان و دانشجویان در این مرکز دانشگاهی برگزار شد.
در این مراسم که به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی برگزار شد ، عبدالرسول قرائتی رییس دانشگاه پیام نور استان فارس با تأکید بر حفظ و گسترش فضای سبزگفت :درختکاری یک سنت ارزشمند و ماندگار است و روزدرختکاری فرصتی مناسب برای توسعه فضای سبز در محیطهای آموزشی و دانشگاهی است.
وی افزود: با توجه به طرح کشوری سازمان مرکزی و عزم جدی درخصوص توسعه فضای سبز با رویکرد درختکاری ، شایسته است مسئولین مراکز و واحدها ، نسبت به این امرمهم اهتمام ویژه داشته باشند و با ترویج فرهنگ خداپسندانه درختکاری زمینه نشاط ، طراوت و بالندگی محیط دانشگاه را فراهم سازند.
قاسم فروزانی سرپرست دانشگاه پیام نور شیراز ضمن تاکید بر حفظ و حراست از منابع طبیعی و احیای فرهنگ درختکاری گفت: گسترش فضای سبز دانشگاه از جمله برنامه های اصلی دانشگاه پیام نور شیراز می باشد.
در این مراسم به صورت نمادین تعدادی اصله نهال توسط مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان، در محوطه اطراف مسجد الزهرا (س) دانشگاه پیام نورمرکز شیراز کاشته شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir