اطلاع رسانی
1402/8/17 چهارشنبه
آيين استقبال از نودانشجويان دانشگاه پيام نور مركز شيراز
 آيين استقبال از نودانشجويان دانشگاه پيام نور مركز شيراز  در سالن اجتماعات غدیر این مرکز دانشگاهی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس در این مراسم که با حضور رئیس و معاون آموزشی دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیران گروههای علمی و بخشهای مدیریتی و همچنین با حضور پرشور دانشجویان نوورود برگزار شد دانشجویان شرکت کننده میزبان برنامه های متنوع فرهنگی بودند.
دکتر جاجرمی زاده در ابتدای این مراسم با تاکید بر لزوم شکر گزاری برای نعمت ها و فرصت های ایجاد شده گفت: یکی از مراتب این شکرگزاری شکر نعمت حضور در جامعه ای که پرچم امیرالمومنین(ع) را به اهتزاز در آورده و استقلال و آزادی و دفاع از مظلومین را آرمان خود می داند است. 
وی افزود: ان شاءالله دانشجویان عزیز ما بتوانند با تخصص و تعهد و خودسازی در دوران دانشجویی منشاء خدمات موثری در جامعه باشند و سرعت و شتاب این جامعه را به سمت پیشرفت و اجرای عدالت روزافزون کنند.
حجت الاسلام ثابت مسئول نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه نیز گفت: استفاده دانشجویان از فرصت ها و ظرفیت های متنوع و خوب دانش افزایی و اعتلای اخلاقی ضروری است.
دکتر سعید زحمتکش معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور فارس هم طی سخنانی یادآورشد:دانشجویان درکنار پیشرفت آموزشی، مهارت آموزی را نیز در برنامه خود مدنظر قرار داده تا از فرصت تحصیل در دانشگاه پیام نور برای ورود به بازار کار بهره مند شوند.
اجرای مراسم پرچم سپاری نماینده دانشجویان فارغ التحصیل به دانشجوی جدیدالورود،اجرای موسیقی و مسابقه ، معرفی بخشهای مختلف دانشگاه و مدیران گروههای علمی و تجلیل از فعالین دانشجویی از دیگر بخشهای این مراسم بود.







 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir