اطلاع رسانی
1400/10/12 یکشنبه
بسم رب الشهدا و الصديقين
دومين سالگرد شهادت سردار مخلص و پر افتخار جهان اسلام سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني
دومين سالگرد شهادت سردار مخلص و پر افتخار جهان اسلام سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني
 
بسم رب الشهدا و الصديقين
دومين سالگرد شهادت سردار مخلص و پر افتخار جهان اسلام سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني و همرزمان شهيدش به دست دولت تروريست و تروريست پرور آمريكا به محضر فرمانده كل قوا رهبر معظم انقلاب و ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي تبريك و تسليت مي گوييم.
شهيد والا مقام حاج قاسم سليماني ، سردار سرافرار جهان اسلام ، چهره ي درخشان مقاومت اسلامي و نماد هنر ايستادگي در برابر مستكبران آمريكايي و متجاوزان صهيونيستي و تروريست هاي خون آشام منطقه بود.
سردمداران جهان كفر و پيروان آنان بدانند با شهادت حاج قاسم ها مسير حق طلبي و مبارزه با ظالمان از بين نمي رود و عزم حق جويان در قطع دست شياطين و اذناب آنان محكمتر خواهد شد . و به فضل الهي راه پر افتخار شهيد سليماني و ديگر شهيدان راه حق در اقصي نقاط عالم گسترده تر و عميق تر از گذشته ادامه پيدا خواهد كرد و پرچم مقاومت و شهادت طلبي بر زمين نخواهد افتاد. و بي ترديد خون پاك سردار محبوب دلها به ملت سرافراز و قهرمان ايران نيرويي مضاعف در تقابل با استكبار جهاني و تروريست هاي وحشي و خون آشام منطقه خواهد بخشيد. و راه اين شهيد عاليقدر تا هميشه پر رهرو خواهد بود. والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir