اخبار برگزیده
1397/11/17 چهارشنبه
تاکید رئیس دانشگاه پیام نور فارس برحضور گسترده دانشگاهیان پیام نوردر راهپمایی 22 بهمن
جشن انقلاب در دانشگاه پیام نور فارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در مراسم جشن انقلاب در ستاد این دانشگاه، برحضور پرشور دانشگاهیان پیام نور فارس در راهپیمایی 22 بهمن تاکید شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس در این مراسم ، با بیان اینکه امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد بالندگی دانشگاه پیام نور هستیم، اظهارداشت: امروز دانشگاه پیام نور رشد و توسعه چشمگیری یافته و در جامعه حرفی برای گفتن دارد.

دکتر صیف دانشگاه پیام نور را مولود انقلاب اسلامی عنوان کرد و از حضور گسترده همکاران این دانشگاه در راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد.

دکتر مظلومیان معاون دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین مراسم به توطئه های دشمن برای ایجاد موانع برسر راه انقلاب اشاره کرد واظهارداشت: متاسفانه برخی به دنبال پشیمان کردن مردم نسبت به انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن بیشترین و سخت ترین تحریم ها را علیه ملت ایران بکارگرفته است.

 حجت الاسلام والمسلمین ثابت مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین مراسم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت های فراوانی برای ما داشته است اظهارداشت: بزرگترین نعمت انقلاب، نعمت ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت مناسب امروز را در گناه و نافرمانی از خدا استفاده نکنیم. ثابت یادآور شد: برخی از مشکلات امروز ناشی از ناسپاسی است.

گفتنی است این مراسم با اجرای و مسابقه و اهدای جوایز به برگزیدگان این مسابقات پایان یافت.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir