اطلاع رسانی
1398/6/12 سه‌شنبه
موفقیت جدید ورزشکار شیرازی در مسابقات قهرمانی آسیا در ترکیه
محمد رئیسی دانشجوی ورزشکار دانشگاه پیام نور شیراز، با کسب مقام قهرمانی و اورال در وزن 82.5 کیلوگرم مسابقات پاورلیفتینگ آسیا، رکورد اسکوات جهان را بار دیگر شکست

محمد رئیسی دانشجوی ورزشکار دانشگاه پیام نور شیراز، با کسب مقام قهرمانی و اورال در وزن 82.5 کیلوگرم مسابقات پاورلیفتینگ آسیا، رکورد اسکوات جهان را بار دیگر شکست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، این جوان شیرازی که اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان تنها نماينده ايران در مسابقات ليگ حرفه اي هاي پاورليفتينگ جهان، ركورد سنگين ترين اسكوات جوانان جهان را به نام خود ثبت كرده بود، این بار در مسابقات قهرمانی آسیا در شهر استانبول ترکیه در روزهای 10 تا 12 شهریورماه موفق به کسب مقام قهرمانی و اورال در دسته 82 و نیم کیلو شد .

وی همچنین رکورد اسکوات جوانان و بزرگسالان جهان که قبلا با ثبت رکورد 330کیلوگرم دراختیار داشت،را با ثبت رکورد 335 کیلوگرم دوباره شکست.

این ورزشکار شیرازی همچنین در مجموع با بالابردن وزنه 800 کیلوگرم، رکورد مجموع جوانان جهان را نیز شکست .رکورد قبلی 797 کیلوگرم و دراختیار وی بود.

وي همچنین سال گذشته نيز در مسابقات دانشجويان جهان با مجموع 717.5 كيلوگرم(هفتصد وهفده و نيم كيلوگرم)، موفق به كسب مقام اول و اورال مسابقات شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir