اطلاع رسانی
1398/4/19 چهارشنبه
دکتر جهانگیری ابراز امیدواری کرد:
اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مهارت آموزان دانشگاه پیام نورمنشاء تحول در روستاها باشد
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه امروز کشور تبدیل به یک کارگاه عظیم در همه بخش‌ها شده است، گفت: از ابتدای انقلاب در مسئولیت‌های مختلف خدمتگزار مردم بوده ام، اما این حجم از کار و تلاش و افتتاح طرح‌های مختلف که هم اکنون در حال انجام است جزو کم سابقه‌ترین موارد است.
دكتر جهانگيري اظهار اميدواري كرد: با امضاي تفاهم نامه ميان دانشگاه پيام نور و معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم مهارت آموزان تحت پوشش تسهيلات اشتغال زايي قرار گرفته و شاهد تحول و توسعه در اين بخش باشيم.
شایان ذکر است، در جريان سفر دكتر اسحاق جهانگيري به استان فارس، رييس دانشگاه پيام نور كشور و معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري تفاهم نامه اي را به منظور بهره مندي مهارت آموزان دانشگاه پيام نور از تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري امضا كردند.
براساس اين قرارداد اجرايي در 7 مركز دانشگاه پيام نور در استان هاي مختلف به صورت آزمايشي، به دانشجويان و فارغ التحصيلان آموزش هاي كوتاه مدت مهارتي ارائه مي شود و اين افراد پس از دريافت گواهي دوره آموزشي تحت پوشش تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري از سوي معاونت توسعه روستايي و مناطق محروم قرار خواهند گرفت.
گفتني است در حاشيه اين مراسم با فرمان معاون اول رييس جمهور از طريق ويديو كنفرانس سيستم خنك كن هواي ورودي نيروگاه سيكل تركيبي كازرون افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir