كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
بازديدها
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1399/9/30 یکشنبه ثبت نام پذيرش دانشجوی کارشناسی براساس سوابق تحصيلي سراسري (بهمن ماه) سال 1399
پيرو اطلاعيه مورخ 99/09/26 بدين وسيله به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شركت در مرحله پذيرش دانشجو براساس سوابق تحصيلي سراسري بهمن ماه سال 1399 در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي مي‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته براي گزينش در رشته‌هاي تحصيلي که پذيرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل كتبي ديپلم) انجام مي شود به صورت اينترنتي از روز يکشنبه 99/09/30 آغاز و تا روز چهارشنبه 99/10/03 ادامه خواهد داشت.

دفترچه راهنماي ثبت‌نام و جداول كدرشته محل هاي مربوط به پذيرش دوره مذکور از تاريخ 99/09/30 بر روي درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي مربوط براي پذيرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصيلي سراسري بهمن ماه سال 99 در روزهاي فوق به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته (حداكثر 100 كدرشته) به روش اينترنتي، اقدام نمايند.

تكاليف‌، مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام اینترنتی
متقاضي‌ شركت‌ در پذيرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل کتبی ديپلم) بايد هر یک از اقدام های زير را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد:
1- مراجعه به درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور.
2- دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام و جداول کدرشته محل ها از طريق درگاه اطلاع رساني سازمان و مطالعه آن.
3- تهيه فايل عكس اسكن شده متقاضی بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.
4- ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع رساني سازمان در زمان مقرر (99/09/30 لغايت 99/10/03).

یادآوری های مهم:
1- اخذ ديپلم نظام آموزشي جديد 3-3-6 حداكثر تا تاريخ 99/06/31، دارا بودن مدرك پيش‌دانشگاهي و يا اخذ مدرك پيش‌دانشگاهي حداكثر تا تاريخ 99/06/31 و يا دارا بودن ديپلم نظام قديم و يا مدرك كارداني (فوق ديپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و كارداني پيوسته آموزشكده‌هاي فني و حرفه اي براي همه متقاضیان الزامي است.

2- دارندگان ديپلم فني و حرفه‌اي و كاردانش نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی هنرستان كه فاقد مدرك پيش دانشگاهي و يا مدرك كارداني مي‌باشند حق ثبت نام و شركت در اين مرحله را ندارند و در صورت ثبت‌نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

3- نظر به اينكه گزينش دانشجو در اين مرحله بر اساس سوابق تحصيل (معدل كتبي ديپلم) صورت خواهد گرفت؛ لذا همه متقاضيان (ديپلمه هاي نظام آموزشي 3-3-6 ، نظام سالي واحدي يا ترمي واحدي، نظام قديم چهارساله دبيرستان و همچنين ديپلمه هاي فني و حرفه اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه داراي مدرك پيش دانشگاهي و يا كارداني مي باشند) بايستي معدل كل و يا معدل كتبي خود را بصورت صحيح در تقاضانامه ثبت نام اينترنتي درج نمايند.  متقاضیان توجه داشته باشند در صورت مغايرت معدل كل و يا معدل كتبي واقعي با معدل كل و يا معدل كتبي اعلام شده در تقاضانامه ثبت نامي، از ثبت‌نام پذيرفته شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولي آنها لغو مي گردد.

تبصره: متقاضیان ديپلم فني و حرفه اي و يا كاردانش نظام آموزشي جديد 3-3-6 و ديپلمه هاي فني و حرفه اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه داراي مدرك پيش دانشگاهي و يا كارداني مي باشند و فاقد معدل كتبي ديپلم هستند، بايستي معدل كل ديپلم متوسطه خود را عيناً در بند 16 تقاضانامه اينترنتي ثبت نام درج نمايند.
4- هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ درگاه اطلاع رساني اين سازمان ‌اعلام ‌خواهد شد.
نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
ضمناً متقاضیان درصورت لزوم مي توانند سوال يا سوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 021-42163 نیز در ميان بگذارند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر