كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
بازديدها
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1400/5/13 چهارشنبه نکات مهم درخصوص انتخاب رشته در ثبت نام بدون ازمون پیشنهاد ما به داوطلبان این است که (به دلیل ظرفیت محدود برخی رشته ها و با توجه به امکان تغییر رشته) میتوانند رشته مورد علاقه خود را در اولیت اول درج نموده و در اولویت های بعدی سایر رشته های مرکز شیراز را ثبت نمایند و بعد از پذیرفته شدن به رشته مورد علاقه خود تغییر رشته دهند.

نکته۱: شرط تغییر رشته این است که دانشجو بتواند در رشته قبولی حداقل ۱۲ واحد (که میتواند شامل دروس عمومی هم باشد) را با معدل ۱۲ یا بالاتر بگذراند.
این دروس پاس شده در رشته جدید هم قابل تطبیق هستند.

نکته۲: از رشته های علوم انسانی به رشته های فنی مهندسی یا علوم پایه نمیتوان تغییر رشته داد.

نکته۳: هیچ محدودیت و ظرفیت دیگری برای تغییر رشته در نظر گرفته نشده و به تعداد همه داوطلبان امکان تغییر رشته به رشته های پر طرفدار وجود دارد.

همچنین به اطلاع می رساند که اخذ مهمان در مراکز پیام نور به سهولت قابل انجام می باشد. لذا داوطلبان چنانچه نخواهند درگیر مراحل تغییر رشته شوند میتوانند سایر مراکز پیام نور استان فارس را هم انتخاب کنند و هر ترم بعد از ثبت درخواست مهمان در سامانه آموزشی و موافقت با آن، در مرکز شیراز یا هر مرکز مورد علاقه خود، انتخاب واحد نموده و امتحان بدهند.
نکته: در حالت مهمان ثبت نام اولیه و مراحل فارغ التحصیلی در مرکز مبدا صورت میگیرد اما کلاس ها و امتحانات در واحد مقصد خواهد بود.

شرط ثبت نام داشتن دیپلم ۱۲ ساله می باشد و قبول شدن در هر رشته شهر به این صورت می باشد که اگر ظرفیت رشته ۵۰ نفر می باشد پنجاه نفری که معدل بالاتری داشته باشند قبول اعلام خواهند شد. ضمنا شهریه ثابت در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور حدود ۳۰۰ هزار تومان می باشد که پایین تر از سایر دانشگاه ها می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر