اخبار برگزیده
1399/6/31 دوشنبه
آغاز عملیات عمرانی احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم کلنگ زنی پروژه یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور مرکز شیراز برگزار شد.

.

آغاز عملیات عمرانی احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، فاز اول عملیات عمرانی احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در این آئین که با حضور جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران، مدیران ارشد و ستادی دانشگاه، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ،بسیج دانشجویی و... برگزار شده بود، رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: یادمان دو شهید گمنام دانشگاه پیام نور با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و در سه فاز از محل اعتبارات دانشگاه و همکاری خیرین احداث خواهد شد.
وی اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز، مرهون خون شهداست .امروز همه مسئولیتی بزرگ در قبال شهدا داریم  چرا که برای هر پست و صندلی مسئولیتی در جمهوری اسلامی، خون های ارزشمندی تقدیم  انقلاب شده است.
دکتر صیف با گرامیداشت یادوخاطره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور استان فارس، حضور دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز را همچون دو مرواید درخشان، موجب خیر وبرکت برای این مرکز دانشگاهی ذکر کرد و اظهارداشت: ما شرمنده شهدا هستیم چرا که به دلیل شرایط مالی دانشگاه در طول 3 سال گذشته علیرغم همه پیگیری ها موفق به احداث یادمان شهدا نشدیم اما امروز خوشحالیم که با یاری خداوند بزرگ مرحله اول ساخت این یادمان آغاز و تا پایان سال فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید.
حجت الاسلام ثابت، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان فارس نیز دراین مراسم، همزمان شدن آغاز هفته دفاع مقدس با مراسم  کلنگ زنی یادمان شهدای گمنام را به فال نیک گرفت .
وی در بخشی از سخنان خود اظهارداشت: بر اساس آموزه های قرآن، وقتی انسان ببیند اسلام درخطر است نباید منفعلانه برخورد کند بلکه حتی اگر در دل دشمن حضور داشته باشد، باید برای دفاع از اسلام جانفشانی کند.
وی با اشاره به فداکاری رزمندگان اسلام درطول جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس برای دفاع از ارزشها و حفظ انقلاب، به لذت های دنیوی و زرق و برق دنیا پشت پا زدند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان فارس ابراز امیدواری کرد با بکارگیری از همه ظرفیت های درونی و بیرونی،  بنای آبرومند و در شان شهدا در دانشگاه پیام نور شیراز احداث شود.

دکتر احمدی رئیس دانشگاه پیام نور شیراز نیز دراین مراسم از تلاشهای صورت گرفته توسط بخشهای مختلف دانشگاه پیام نور استان فارس و مرکز شیراز قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود با ایجاد یادمان شهدا، تپه شهدای دانشگاه پیام نور شیراز به مرکز اصلی فعالیت های فرهنگی و شهدا محور تبدیل شود.
 





 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر