اخبار برگزیده
1399/7/7 دوشنبه
کلاسهای نیمسال جاری دانشجویان مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس، متمرکز از سوی استان و به صورت الکترونیکی برگزار می شود
کلاسهای آموزشی دانشگاه پیام نور شهرهای فارس استانی برگزار می شود

.

 
 
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: کلاسهای نیمسال جاری دانشجویان مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس، متمرکز از سوی استان و به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
دکتر محمدحسن صیف در نشست ویدئوکنفرانس با روسای دانشگاه پیام نور شهرستانهای فارس، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا اظهارداشت: دانشگاه پیام نور از زیرساخت مناسبی در حوزه آموزش الکترونیکی و برگزاری آزمون های آنلاین برخوردار است که موجب شده پس از شیوع کرونا، کلاسهای آموزشی دانشگاه هیچگاه تعطیل نگردد.
وی خاطرنشان کرد: در نیمسال جاری 10 مرکز دانشگاه پیام نور در سطح استان فارس مسئولیت ارائه دروس و برگزاری کلاسهای الکترونیکی را در سامانه متمرکز استانی VC برعهده دارند.
وی در این نشست همچنین به فرارسیدن 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و یاد وخاطره رشادت ها و جانفشانی ایثارگران 8 سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در بخش دیگری از سخنانش از بخشودگی بدهی شهریه دانشجویان ترک تحصیل کرده و حذف سنوات آنان خبر داد و افزود: دانشجویان ورودی سال 1397 و قبل از آن که پس از قبولی در دانشگاه ثبت نام نکرده اند تا 30 دی ماه 1399 فرصت دارند با مراجعه به دانشگاه پیام نور شهرهای فارس، بدون پرداخت بدهی شهریه ، تحصیل خود را از سر گیرند.
دکتر صیف همچنین از اعطای وام 20 میلیونی قرض الحسنه به تمام دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نیز خبرداد و دراین خصوص یادآور شد: با پیش بینی های صورت گرفته کل مبلغ شهریه دانشجویان به صورت وام قرض الحسنه با کارمزد  یک وچهاردهم درصد به دانشجو اعطا می شود.
 
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر