اخبار برگزیده
1401/3/3 سه‌شنبه
با هدف حمایت از دانشجویان کم بضاعت
بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور در فارس راه اندازی شد

.

با هدف حمایت از دانشجویان کم بضاعت
بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور در فارس راه اندازی شد

بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور در استان فارس راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان فارس، در مراسمی با حضور مدیرعامل وجمعی از اعضای هئیت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور و مدیران ستادی استان، شعبه بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور دراستان فارس فعالیت خود را آغاز کرد.
دراین آیین که با حضور دکتر محسن جاجرمی زاده، سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس، دکترخسروی معاون اجرایی استان و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه برگزار شده بود، آقای علی اکبر ایلانی به عنوان نماینده بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور دراستان فارس منصوب شد.
مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور دراین مراسم با بیان اینکه استان فارس مهد خیرین و نیکوکاران است، اظهارداشت: بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور به دنبال حمایت از دانشجویان کم بضاعت و همچنین ترویج فرهنگ کار خیر در دانشگاه است.
دکتر یزدان سهرابی افزود: دانشگاه پیام نور دانشگاهی مردمی مولود انقلاب است که محل پرورش و تحصیل دانشجویان خصوصاً اقشار کم درآمد در سطح کشور است.
وی با بیان اینکه بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور به دنبال فعالیت های عمرانی و ساخت و ساز نیست، یادآور شد:بستر کار خیر در راستای حمایت از دانشجویان کم بضاعت در دانشگاه پیام نور فراهم شده است.
وی اضافه کرد: هدف بنیاد توسعه پیام نور و حمایت علم و فناوری از دانشجویان محروم است که دراین راستا تلاش داریم دغدغه مالی دانشجویان را برطرف کرده تا تمام تلاش آنها دانش‌افزایی و مهارت افزایی باشد.
وی افزود: خیرین در یک سال گذشته شهریه 3 هزارنفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور در سطح کشور را تامین کرده اند.
وی اظهارداشت: حمایت از حتی یک نفر دانشجوی نیازمند کار بزرگی است چرا که ساختن یک انسان، ساختن کل بشریت است و زمینه ساز ترویج فرهنگ نیکوکاری است.
دکتر محسن جاجرمی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس نیز درابتدای این مراسم، با اشاره به حضور خیرین در فعالیت های متعدد دانشگاه پیام نور شهرستانهای فارس اظهارداشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی مردمی وخیر ساز است که نیکوکاران از ابتدای راه اندازی آن حضور پررنگ و فعالی دارند.
وی افزود: در حال حاضر 30 هزار دانشجو در 40 مرکز وواحد این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که امیدواریم با ایجاد بنیاد حامیان دانشگاه پیام نور زمینه رفع مشکل مالی دانشجویان نیازمند  فراهم شود.
این استاد دانشگاه همچنین به توسعه دانشگاه پیام نور در سنوات گذشته اشاره کرد و اظهارداشت: دانشگاه پیام نور به دلیل بومی گزینی و توسعه در مناطق کم برخوردار، میزبان جمع زیادی از دانشجویان در سراسر کشور خصوصاً در مناطق محروم است که امیدواریم با حمایت دولت، زمینه توسعه و پیشرفت این دانشگاه بیش از گذشته فراهم گردد.
دکتر عبدالحمید خسروی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان فارس نیز در این نشست، گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور از اقشار متوسط به پایین جامعه هستند که خیرین با حضور پررنگ و حمایت  از دانشجویان کم بضاعت ، دغدغه شهریه آنان را برطرف خواهند کرد.
وی حرکت خیرین دانشگاه از حوزه های ساخت و ساز و عمرانی به سمت برنامه های فرهنگی را یک رویکرد بسیار مهم عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با همت خیرین و نیکوکاران گرامی می توان علاوه بر تحصیل،  به دنبال ایجاد بازارکار برای فارغ التحصیلان باشیم.
در بخش دیگری از این نشست چند تن از خیرین حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند. در این نشست جعفر شریعتی نایب رییس و کیومرث سلگی عضو هیات مدیره حامیان دانشگاه پیام نور نیز حضور داشتند.





 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر