اطلاع رسانی
1399/4/4 چهارشنبه
معارفه رئيس جديد دانشگاه پيام نور آباده
معارفه رئيس جديد دانشگاه پيام نور آباده

.

 

رئیس جدید دانشگاه پیام نور آباده معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام نور آباده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس دراین مراسم،  مدیرنظارت وارزشیابی دانشگاه پیام نور استان فارس با تقدیر از زحمات چندین ساله دکتر محمدرضا میرزانیا،اظهارامیدواری کرد: با حضور دکتر هاشمی رئیس جدید دانشگاه پیام نور آباده، مسیر توسعه و پیشرفت این مرکز دانشگاهی به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز دانشگاه پیام نور کشور، محکم تر از گذشته ادامه یابد.

دکترطالبی  با اشاره به وضعیت فعلی کشور به خاطر بیماری کرونا، اظهارداشت: امسال برای اولین سال، شیوه آموزش و ارزشیابی دانشگاه پیام نور نیز تغییر یافت که  با رویکرد جدید زحمت همکاران دانشگاه نیز دوچندان شد که جای تقدیر و تشکر از همه عزیزان دارد.

مدیرنظارت وارزشیابی دانشگاه پیام نور فارس، با بیان اینکه تلاش  دست اندرکاران دانشگاه  ایجاد زمینه های مطلوب برگزاری آزمون های الکترونیکی  است، یادآور شد: علیرغم برخی مشکلات زیرساختی، زمینه مناسب آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور همه نقاط استان فراهم شده است.

دکتر طالبی به برخی از ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور نیز اشاره کرد درخصوص آموزش استاندارد و با کیفیت دانشگاه پیام نور، اظهارداشت: آمار بالای پذیرفته شدگان در کنکور کارشناسی ارشد، آزمونهای استخدامی،وکالت، موید این موضوع است.

وی افزود:افتخار میکنیم که در هر خانواده ، حداقل یک دانشجو در دانشگاه پیام نور تحصیل می کند که این نشان دهنده اقبال مردم به سمت دانشگاه پیام نور است.

دکتر طالبی درعین حال یادآور شد: دانشگاه پیام نور علاوه برتوجه به جنبه آموزشی، به جنبه های فرهنگی دانشجویان هم توجه کرده است  به نحوی که شاهد  قهرمانی های متعدد حوزه های ورزشی و دستاوردهای مهم فرهنگی،قرآنی در سطح کشور هستیم.

مدیرنظارت و ارزشیابی استان فارس، شهرستان آباده را یک شهرستان دانشگاهی ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: مردم از دانشگاه پیام نور انتظار دارند در شهرستان پیشرو بوده و به اتاق فکر دستگاه های اجرایی شهرستان تبدیل شود.
وی بااشاره به پتانسیل های مختلف دانشگاه پیام نور آباده در حوزه های فضای کالبدی و همچنین نیروی انسانی، ابراز امیدواری کرد درحوزه های درآمدزایی شاهد برنامه های گسترده در این مرکز دانشگاهی باشیم.

گفتنی است در بخش دیگری از این نشست، دکتر میرزانیا رئیس سابق دانشگاه پیام نور آباده به بیان برخی ازموفقیت ها و فعالیت های انجام شده در دوران تصدی ریاست خود پرداخت و دکتر هاشمی رئیس جدید این مرکز دانشگاهی نیز ابراز امیدواری کرد با همکاری تمام کارکنان اداری وعلمی  و تعامل مناسب با مسئولین شهرستان، شاهد ارتقای جایگاه دانشگاه پیام نور آباده باشیم.

سلیمی معاون فرماندار آباده نیز دراین نشست، از حمایت ویژه مسئولین شهرستان از دانشگاه پیام نور خبر داد و خاطرنشان کرد: باید به دنبال افزایش مهارت دانشجویان باشیم تا بتوانیم فارغ التحصیلان را برای تولید ثروت آماده نموده و آمار بیکاری فارغ التحصیلان را کاهش دهیم.

وی افزود: لازمه خلق ثروت، پرورش ایده و خلاقیت است که امیدواریم دانشگاه ها به این سمت گام بردارند.
معاون فرماندار آباده ، از آمادگی برای تدوین سند پیشران شهرستان با همکاری دانشگاه پیام نور خبرداد.

گفتنی است دراین مراسم که با توجه به شرایط شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداقل تعداد مدعوین برگزار شده بود، روشن مدیر حراست دانشگاه پیام نور استان ، اژدری مدیر روابط عمومی استان،چندتن از مدیران شهرستان و جمعی از کارکنان واعضای هیئت علمی مرکز آباده نیز حضور داشتند.







 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر